Ik wil er op uit !!

Hallo “reislustige”,

Het is me nog niet gelukt mensen te mobiliseren om binnenkort op reis te gaan!! zowiezo is dit medium voor veel mensen van mijn leeftijd volgens mij “taboe”, want ik kom echt vrijwel niemand van mijn leeftijd tegen.
En dat is jammer want er zijn vast wel mensen zoals ik die ondernemend en heel sportief zijn en niet gebonden aan gezinnen, partners en/of werk.
Wat zoek ik?? Gewoon gezellige mensen (leeftijd is niet belangrijk, in mijn werk ga ik met grote groepen verschillende mensen om en heb meer met “jongere” dan leeftijdsgenoten) die met eigen vervoer naar de zon willen en daar van het weer, de cultuur, het eten en de vrijheid willen genieten.
Ben geen zwever, ex flower power of gelukszoeker, maar gewoon een gezellige sportieve vent, die op pad wil.:zon02:

Ben benieuwd of er mensen zijn die met mij plannen willen maken en daadwerkelijk mee gaan !!:tongue:

Groetjes

Koen

Hallooo Coen,

Jammar dat je er geen data hebt bijgezet, maar onderstaande berichtje van mij voor het gemak maar even gecopt en geplakt…

Ik (v, Leiden, 41 klinkt “oud”, maar zo is het zeker niet! :wink:), heb vakantie van 17/18 sept tot ca 2 okt. Wil graag 11/12 dagen naar AI hotel in Turkije.
Ben al zo’n 10x geweest, dus plaats maakt me niet zoveel uit.
Kan jij maar een week? Dan samen heen en alleen terug of VV?
Gaat mij om het samen en dus goedkoper boeken (beetje brutaal onderhandelen kan wonderen doen!) en gezelligheid in vorm van samen eten, terras, stappen en zonnen.

“Free 2 Move” en “No Problem” zijn mijn lijfspreuken!

En ik ben een roker… (Maar balkondeuren kunnen in sept. nog gewoon open blijven staan, haha!)

Hoop gauw iets van iemand te vernemen via mijn mail [EMAIL=“nagiha.swagers@versatel.nl”]nagiha.swagers@versatel.nl

Doeiiii.

NB: Ben niet zo sportief, maar die dingen kan je wellicht in eentje doen. Verder ben ik het helemaal met je eens!! “Age is a matter of the mind! If you don’t mind, it doesn’t matter!”