Reisgenote gezocht voor groepsreis Sri Lanka& Malediven of alleen Sri Lanka

Hallo!

Ik heb 2 hele leuke groepsrondreizen gezien:

Sri Lanka & Malediven van de organisatie Shoestring 15 dagen

of Sri Lanka 16- daagse rondreis klassiek ceyclon van Fox vakanties

Het lijkt mij erg leuk om een van deze rondreizen te maken, alleen zijn al mijn vriendn niet zo reislustig, daarom zoek ik een reisgenote die een van deze reizen samen met mij wil maken (andere suggesties ook mogelijk, sta open voor andere reizen).

Ik ben 22 jaar, en zoek ook een vrouwlijke reisgenote rond deze leeftijd!
Ben je geinteresseerd, of wil je meer info… stuur me dan even een berichtje!

Groetjes Gretha!

Heey!

Heb je al een idee wanneer wil je de groepsreis maken?
Ik heb zelf namelijk het plan om rond september te vertrekken naar zuid-oost Azie en ben ook nog aan het rondkijken naar groepsreizen van die reisorganisaties. Ik ben zelf ook de enige van m’n vrienden die echt op reis wilt en daar heb ik nu de kans voor.

Groetjes Jade (21)

Hey,

Ik wil ergens in mei/juni (evt juli) weg, en als dit binnen die periode valt zou ik misschien wel mee willen. Dat hangt er een beetje vanaf of ik er uit ko waar ik heen wil enzo ;). Maar dit lijkt me een leuke manier om dat deel van Azieë te zien!

Neeke (20)

*ohh wat een super gaaf idee, lijkt me echt leukk. ik heb eigenlijk hetzelfde probleem, *
neimand die met me meewil, iedereen gaat of met het vriendje of het heeft geen geld!
ik zit alleen wel verbonden aan schoolvakanties, door mijn studie(midden juli-eind aug)

ik weet niet wanneer je van plan bent om te gaan?

groetjes,
Karen

Hallo Neeke,

Ikzou graag rond Maart,April of Mei weggaan… Lees anders ook even mijn andere oproepje van Reisgenote gezocht, want ik zou op zich ook wel een maandje willen rondtrekken door: China, of India, Vietnam…
Nou ik hoor het wel!
Groetjes

Hallo Jade

Bedankt voor je reactie! Ik zou graag in Maart, April of Mei vertrekken … Dat is dan zeker te vroeg voor jou?

Groetjes Gretha

Hey

Ik studeer nu nog en wil het liefst pas in September vertrekken.
Dus dat is inderdaad te vroeg.

Groetjes Jade

Hoi Gretha,

Ik heb zelf ook nog geen reisgenoot gevonden. Ik las dat jij van plan bent met een groepsreis mee te gaan. Ik heb een beetje mijn twijfels over een groepsreis. Het lijkt mij leuker om met een reisgenoot op reis te gaan en zelf dingen te plannen.

groetjes,

Eva

Wij zoeken voor een rondreis nog een 2-tal personen om in juli mee te gaan naar Kenia, misschien zegt dit u wel iets? Wij zijn 24 en 25 jaar oud.

Hee Eva,
Ik vindt het ook een lastige keuze; reisgenoot of groepsreis. Groepsreis is veiliger en makkelijker, maar zelf alles kunnen plannen en uitzoeken lijkt me echt veel gaver!
Wanneer ben jij van plan om te reizen?
Groetjes, Maaike

Hallo allemaal :slight_smile:

Ik twijfel ook een beetje aan een groepsreis naar Sri Lanka. Met name omdat de meeste organisaties 2 weken gaan, terwijl ik zelf liever 3 weken (of wellicht zelfs langer) ga.

Mocht er hier iemand nog geïnteresseerd zijn in een reisgenoot vanaf ongeveer de tweede week van juni, dan houdt ik me aanbevolen!

Voor degenen die over een groepsreis nadenken: Mambo is een organisatie die reizen aanbied voor mensen tussen de 20-35 jaar, ook naar Sri Lanka, en de meeste deelnemers boeken daar sowieso alleen. Ik ben een keer via Mambo op reis geweest en dat is me goed bevallen!