combi reis Sri Lanka/Malediven

:zon02: Heb het plan in het voor of najaar 2008 een combi reis te maken naar Sri Lanka/Malediven. Hou van no-nonsens vakantie’s en mensen. Ben je een vijftig-plusser, gemakkelijk in de omgang, kun je goed relativeren en zijn je lachspieren volop in gebruik…graag een berichtje.
[EMAIL=“babs@allcolours.nl”]babs@allcolours.nl

Hallo Babs, Ik ben een 54 bijna 55 jarige vrouw en ben ook op zoek naar een reisgenoot of reisgenote voor een mooie reis. Het is de eerste keer dat ik alleen op vakantie wil gaan en dacht zelf ook aan Sri Lanka. Heb je een groepsreis op het oog of wil je met een paar vrouwen op eigen initiatief? Ben heel benieuwd naar je plannen. Ik woon trouwens in de provincie Groningen, waar woon jij?
Vriendelijke groet, Jansina, mailadres: steigstra@planet.nl

Hallo Jansina. Mooie naam heb je en dank voor je reactie. Ook ik ga voor het eerst alleen een verre reis maken. Voorheen ging ik op pad met familie, vrienden en een keer met een groepsreis naar Mexico, Guatemale en Belize wat me ook erg goed bevallen is. Ik heb al jaren in m’n hoofd om naar Sri Lanka te gaan. Op de vakantie beurs in Utrecht j.l. was er iemand van een reisorganisatie die het advies gaf om de reis te combineren met een week Malediven. Niet gek lijkt me. Wat betreft de reis…ik ben in voor een groepsreis…of met een stel vrouwen/mannen die de zelfde plannen hebben. Dat is ook de reden dat ik de advertentie geplaatst heb op wereldwijzer. Tot nog toe is jou reactie de enige maar er kunnen nog reacties komen!! Wil graag contact met je houden en zien wat er verder gebeurd. Ga wel m’n naam veranderen op de site in Baba als het mogelijk is. Je kunt me ook mailen op [EMAIL=“Babs@Allcolours.nl”]Babs@Allcolours.nl Als er verdere ontwikkelingen zijn laat ik het je weten, voor nu…hartelijke groet uit Bussum. Babs