Hoi hoi,
Wie is er van 1 tm 22 augustus in Maleisië of Singapore? Ik ben de eerste dagen in Singapore, en vanuit daar ga ik 3 weken backpacken door Maleisië.
let me know…
Groetjes Lianne
Hoi hoi,
Wie is er van 1 tm 22 augustus in Maleisië of Singapore? Ik ben de eerste dagen in Singapore, en vanuit daar ga ik 3 weken backpacken door Maleisië.
let me know…
Groetjes Lianne
Hoi Lianne,
Mocht je naar Langkawi komen…kunnen we wel wat afspreken!
groetjes Marjolein
www.langkawimaleisie.punt.nl
Hai Lianne!
Sorry, ik ga pas de 28e… Ook drie weken rondtrekken, kan niet wachten…! Jij mag al bijna! Weet je al wat je gaat doen/zien? Laat even weten hoe het was!
Groetjes Buttrfly
Hi Butterfly,
Hoop dan voor je dat je de 31e in KL bent maak je Merdeka day mee. Voor deze periode wel je hotel of guesthouse in KL reserveren hoor het is dan zeer druk!
groetjes Marjolein
Hey Marjolein,
Ja ik ben juist in KL de 31e, maar ik wilde dan 's morgens doorreizen naar Mersing om van daaruit in Endau Rompin te trekken en paar dagen. Of is Merdeka day iets wat je beter niet kan missen? ![]()
Groetjes Buttrfly
He Butterfly,
Nou ik heb veels te veel wat ik wil zien eigenlijk haha. Vind het heel lastig te bepalen wat ik allemaal wil gaan zien. Dus heb nog steeds geen vaste route gepland. Weet jij al wat je precies wilt gaan zien?
Groetjes
Hey Lianne,
Eh ja, dat probleem heb ik ook! Zoveel moois en leuks om te zien en te doen, en dan is drie weken toch echt te kort ;-). Ik heb vanavond mn route nog verandert zelfs… Ik wilde eerst niet naar Borneo (omdat op Peninsula Malaysia al genoeg te zien is), maar het is toch wel erg leuk om wel te gaan… Eerst was het plan:
KL, dan naar Mersing om vandaaruit 3 of 4 dagen Endau Rompin in te gaan, dan via Mersing langs de kust omhoog, Kuala Terrenganu, en via Kuala Besut naar Perhentian Kecil om mn duikbrevet te halen. Dan Kota Bahru 1 dag, en via de jungletrein afzakken naar Gua Musang, van daar naar de Cameron Highlands, 2 dagen en weer KL.
Nu is mn idee om in plaats van naar Mersing en Endau Rompin te gaan, van KL te vliegen naar Borneo om daar de jungle in te gaan. Het vliegen bespaart me miscchien ook nog wel tijd…!
Weet je al wel weke dingen je perse wil zien/doen? Bij mij waren uitgangspunten jungle en duiken.
Groetjes!