3 Weken Maleisie & Singapore

haai allemaal! :smiley:

Aanstaande zomer ga ik in de eerste 3 weken van augustus door Maleisie reizen. Van Bangkok naar Singapore en omgekeerd. Ik heb dan een half jaar in Bangkok gewoond en voordat ik weer naar huis ga, wil ik nog wat van Maleisie zien. Ik ben er nog nooit geweest (wel in Thailand) maar het schijnt errug mooi te zijn. :stuck_out_tongue:

Preciese route enzo heb ik nog niet uitgestippeld. Duurt ook nog een tijdje natuurlijk. Ben benieuwd of er mensen zin hebben om (een deel) mee te gaan. Al is het maar een avondje stappen in Kuala Lumpur bijvoorbeeld. Klinkt alleen al geweldig, of niet?

Zelf ben ik 21 (m). Ben benieuwd wie er reageert. ik hoor het graag! Kan ook per e-mail natuurlijk: ksiebring@hotmail.com

hoi
ben een 23 jarige maatschappelijke werker en kan op verlof van 23 augustus tot +/- 16 september. Kan jij dan ook en zou je willen, dan kunnen we samen naar een of ander ver landā€¦maakt mij niet zoveel uit, als het maar buiten europa is (liefst low-budget en met voldoende uitdaging) mail me eldorado3600@hotmail.com

Hey daar!
Ik ben vorig 17 dagen in Maleisiƫ geweest en ik kan je vertellen dat het Ʃcht super is! Ik ben op veel plekken geweest maar heb het nergens zo goed gehad als daar! Voor een paar daagjes relaxen is tanjong jara Ʃcht een advies. Het is een resort, wat wel duur is, maar waar je de tijd van je leven hebt. Kuala Lumpur en Kota Bharu vond ik eerlijk gezegd niks aan. Ik denk erover om van de zomer alleen terug te keren naar maleisiƫ voor 3 of vier weken maar weet nog niet precies wanneer en of ik het financieel ga redden, maar ik zal het je zeker later horen! Ik ben trouwens 18 (v).

Veel groetjes,
Elise