Begin oktober ben ik in kenia bij diani beach. Daar wil ik graag een 1 daagse excursie boeken naar Simba hills en Mwaluganje elephant sanctuary.
Bij de touroperators zie ik deze 2 wel apart staan, maar niet in combinatie met elkaar.
Heeft iemand suggesties of ervaring met een touroperator die deze excursie aanbiedt?
Vraag het per email eens na bij Dennis van DM tours in Diani. Zij exploiteren de lodge in de Shimba hills
net buiten de Shimba Hills is overigens een veel mooiere kleinschalige lodge. Wat duurder,maar zeer de moeite waard
als je geinteresseerd bent zoek ik de naam even op
Updated - - -
De lodge die ik bedoel heet Kutazama. Je kunt bij hen rechtstreeks boeken
Je zou het ook eens kunnen proberen bij Kerstin van African Bush & Beach Adventures. Zij organiseert ook jeepsafari’s naar bijv. Tsavo en excursies naar Mombasa en Wasini. Uit mn hoofd… www.africanbaba.com maar zal t nog even nachecken
De site klopt, maar opent met een foto van hun oude team. Hierop staat Henry, die daarna zijn eigen safarikantoortje begonnen was. Jarenlang goede ervaringen met hem gehad, bleek achteraf een grote oplichter. Een hoop geld afhandig gemaakt van mensen die ik hem aangeraden had!