wij gaan op 3 januari naar Kenia, echter is onze vraag kun je in kenia makkelijk sigaretten kopen of raden jullie aan dit op schiphol te doen.
groet
Hans & Marianne
wij gaan op 3 januari naar Kenia, echter is onze vraag kun je in kenia makkelijk sigaretten kopen of raden jullie aan dit op schiphol te doen.
groet
Hans & Marianne
Je kan makkelijk sigaretten kopen in Kenia. Ik weet niet waar je naartoe gaat, maar er is altijd wel een Nakumatt in de buurt (soort AH) of anders een lokale supermarkt. En het is in Kenia stukken goedkoper, voor een slof betaal je volgens mij ongeveer 10euro (lokale sigaratten)
hallo
je hoeft toch niet voor alles naar de nakumatt
je kan overal sigaretten kopen iedere lokale shop heeft ze
als je eerst wil proberen welk merk je prefereerd kan je zelfs
de sigaret per stuk kopen
pas maar wel op dat je ze niet simpelweg op straat gooit of op’t strand. Als ze het zien heb je een vette boete aan je …
Ik zou** SPORTSman **nemen hahahahahlol2 (idd zoals Murugi zegt bij de kleine winkeltjes)
Alleen de NAAM al voor zoiets ongezonds.
(Mijn zoon is roker en zegt dat ze wel OK zijn, van Embassy wordt hij ziekjes)
Mijn moeder rookt ook Sportsman en vind ze ook beter dan Embassy. En idd in die kleine winkeltjes is het ook goedkoper
En ik ken plekken in Kenya waar echt geen Nakumatt zit :-))) Heel veel plekken in Kenya denk ik hahahaha.
Gewoon op straat kan je sigaretten kopen. per stuk, per pakje wat je maar wil.
Ook marlborough is goedkoper in Kenya. (ik ben geen roker, maar ben wel met rokers)