Ik vraag mij af of die sigaretten in egypte goedkoper of duurder zijn dan hier.
En kan je er alle merken krijgen, ik hoop dat er nog rokers onders ons zijn en dat ik niet de laatste ben (of misschien is het wel beter als ik de laatste ben)
sorry, ik ben anti rook.
proost.
sjaak
ook al rook ik niet meer, toen wij er vorig jaar waren kocht mijn man zijn sigaretten daar en zij waren een heel stuk goedkoper en volgens mijn man waren het nog goei ook.gelukkig is hij ondertussen ook ex roker.
groetjes
heey,
roken is veel goedkoper, de prijzen zijn overal verschillend, maar je betaald zo ongeveer 9 tot 12 pond voor een pakje, en je kunt er oa gewone marlboro roken, doei groetjes
ben er met de kerst nog geweest, marlboro was officieel 8 pond per pakje, das ongeveer € 1,14. maar je moet wel uitkijken ze lichten je zo op. we zaten met een oude man te praten, die had al 4 keer een pakje gekocht voor 28 pond.
ow ja en je kan ongeveer alle merken krijgen, marlboro, camel ( die moeten vreemd genoeg wel geimporteerd worden), Kent, L&M en nog wat andere
een pakje next(ongeveer hetzelfde als lnm)kost 50eurocent
een slof L en M kost 45pond.
maar op het vliegvele 90pond.
dus in de stad kopen.
koop in een gewone supermarkt een pakje sigaretten, je weet dan wat de “echte” prijs is
als je later sigaretten op straat of ergens anders koopt zullen ze je gegarandeerd meer vragen, zeg gewoon…ik weet dat dit pakje maar “zoveel” kost (zeg de echte prijs), dan krijg je het wel gewoon voor die prijs (werkte altijd bij mij)
Ik ga van de zomer naar Egypte, ik ben een roker, maar hoe oud moet je daar zijn om peuken te kopen? Ik ben zelf 15, maar doen ze daar er moeilijk over of geven ze gewoon aan iedereen mee?
je kan ze gewoon kopen hoor.
je leeftijd maakt niet uit
als je slim bent, dan rook je met 15 jaar niet!
Marlboro is LE 7,50
dat betalen egyptenaren
ja dat zeg je goed, dat betalen de egyptenaren :P… ik weet niet hoe het is als je als ‘‘buitenlander’’ sigaretten koopt, je moet wel zorgen dat ze je daar niet zwaar in naaien zeg maar… mijn vader rookt hier in nederland de stuyvesant en kon het in egypte goed vinden met de L&M white, betaalde er iets van 8 pond voor… we zijn zelf ook egyptisch dus krijgen ze voor de egyptische prijs mee…
Kun je bij aankomst ook op de luchthaven belastingvrije sigaretten goedkoop kopen?
pipo, de sigaretten kosten meer op de luchthaven!! wachten tot je in je hotel bent en dan naar een winkeltje gaan in de stad ofzo:dag:
Goedkoper om ze in Egypte zelf te kopen,
De prijzen zijn wel verhoogd inmiddels: Marlboro is momenteel LE 8,50
Ik kan mij nog herinneren, dat ik 7 euro betaalde (in Feb 2009) voor een slof L & M bij aankomst op het vliegveld van hurghada…
Je kan er alle sigareten krijgen de duurste zijn 1 euro
koop de sigaretten idd in een wat grotere supermarkt oid. ik nam de vorige keer ook voor familie mee. in het vliegtuig vragen ze altijd meer (is toch met alles zo in het vliegtuig?)