Hallo, ik wil graag weten welke Marlboro sigaretten er te koop zijn.
Als iemand weet welke je kunt kopen, dan kan ik er rekening mee houden om een slof uit Nederland mee te nemen.
groetjes
Hallo, ik wil graag weten welke Marlboro sigaretten er te koop zijn.
Als iemand weet welke je kunt kopen, dan kan ik er rekening mee houden om een slof uit Nederland mee te nemen.
groetjes
Zelf roken we altijd Monte Carlo in Gambia, vergelijkbaar met Marlboro vind ik en spotgoedkoop.
Verkopen ze ook menthol sigaretten?
Weet ik niet, rook het zelf nooit.
Zelf meenemen zou zonde zijn. Een pakje daar kost je nog geen 30 cent… En je vind er alle merken, ook Marlboro en ook menthol.
bedankt voor de tip
hallo jullie hebben het hier over sigaretten, mijn man rookt sigaren weten jullie ook of die te koop zijn ,en dan …zijn ze duur??, want je mag vanuit Nederland 50 sigaren meenemen p.p. als ik het goed heb.
:dag:
Ze zijn er zeker te koop! Ik rook ze ook;) maar durf niet echt te zeggen of ze goedkoper zijn dan hier. Ben zelf nogal gehecht aan mijn merk en die vind ik er nooit, maar de bekende sigarillios zijn er zat. In principe hoef je dus niets mee te nemen, maar of je met sigaren goedkoper uit bent weet ik niet.
Ps. Ze zijn er volgens mij niet duurder dan hier, maar helaas niet zo goedkoop als sigaretten… Die kosten echt niets daar.
Hallo allemaal, ja er is Piccadilly en Montecarlo zowel goedkoop, maar zijn goed om te weten, moet je heel voorzichtig zijn met de sigaretten hier bij aanwezig als in de markt en lokale winkels zijn ontdekt een valse Piccadilly een zeer slecht dat de regering is seezing van de verkopers nu en ook een nieuwe wet is in actie geweest over geen openbare rokers waarin je gearresteerd om D500 te betalen voor de release.
Maar als je marlboro koopt kan je die niet vergelijken met europese.
Tegenwoordig staat er een fabriek bij Dakar en de kwaliteit is erg veel verslechterd.
Daardoor ben ik zelf overgestapt op montecarlo een goeie sigaret en de helft van de prijs.
Bedankt allemaal voor jullie reactie. Ik ben inmiddels al geweest.
En, hoe was het? Vertel!!
Het was een heerlijke vakantie. Twee weken is lang genoeg. Mooie dingen gezien. Natuur was erg mooi met allemaal mooie dieren. Hotel was goed. Zwembad ook. Alleen zou ik er niet zo snel naartoe gaan weer.
Welk hotel heb je gezeten? En zou je daar niet snel weer naar toe gaan of Gambia zelf?
Groetjes, Erwin
Senegambia hotel. Mocht ik ooit weer naar Gambia gaan, dan zou ik wel weer voor dat hotel kiezen. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Naar Gambia zou ik niet meer zo snel gaan.
Wat is je tegengevallen aan Gambia?
ps. Voor een weekje zon, zee en strand in januari of februari is Gambia ook
erg lekker!!! :vak02:
na 2 weken heb je Gambia wel gezien. Er zijn nog zoveel mooie andere landen. Het is niet zo dat ik specifiek weer naar Gambia zou willen. Het is mooi, maar niet bijzonder.