Sigaretten

Weet iemand wat een pakje sigaretten ongeveer kost in turkije??

Gr Nicky

afhankelijk van welk merk je zoekt/rookt!

Als ik daar ben rook ik Monte Carlo, die waren vorig jaar, gekocht op de luchthaven terug, o,70 euro per pakje!!

Ik weet niet hoevaak de TUV is geweest afgelopen winter(TUV is de prijsverhoging), maar het zal beslist weer iets duurder zijn
Annemiek

ik koop altijd tax-free, in het vliegtuig of op de vlieghaven (in mijn geval Antalya)

Meestal koop ik daar een hele slof en was vorig jaar voor L&M 9 euro kwijt, voor Galoisses 12 euro en voor Marlboro 15 euro…

En je hebt uiteraard nog goedkopere sigaretten dan L&M, Monte Carlo bijvoorbeeld.

Ik weet alleen niet of dat te roken is, dus ben uitgegaan van de merken die ze in Nederland ook hebben.

Monte Carlo is vergelijkbaar met Marlboro. Goed te roken en lekker goedkoop.

Verleden jaar heb ik vanaf mei tot eind oktober aan de turkse sigaretten gezeten, telkens ging er iemand naar turkije die niet rookt en nam voor mij nieuwe voorraad mee :D!!

Zal dit jaar niet lukken, maar we gaan zien hoe ver we komen

Annemiek

hoezo zal dit jaar niet lukken?
is er een nieuw beleid ingevoerd at betreft het vervoeren van sigaretten dan?
Dan ga ik Zeker Monte Carlo eens proberen…

Kan je die ook in het vliegtuig of op vlieghaven kopen?

Wij hebben vorig jaar ook een slof L&M gekocht, maar op de een of andere manier werd ik zó misselijk van deze sigaretten. Dit jaar maar 's wat anders proberen…

Groetjes, Diamond

als je met inter airlains vliegt kan je in het vleigtuig kopen ook op schiphol als je terug komt of in turkije nog
dus als je overal iets koopt heb je 2 keer schiphol 2 kere vliegtuig en 1 keer turkije is dus 5 keer.

Ja dat is waar.
Maar je mag maar één slof invoeren in Nederland, dus 200 sigaretten.
Als je gepakt wordt, ben je ze kwijt.
Ik doe het ook wel. Laatste keer 7 sloffen.
Geluk gehad, want er stond niemand aan de douane op Schiphol.

Nee vorig jaar zijn we met velen geweest, en ik was de enige die rookt!!! Lekker makkelie.

Maar dit jaar gaat mijn zus waarschijnlijk naar Griekenland, en wij gaan laat in september, kennissen gaan niet, dus ik kan niet de hele zomer aan de turkse sigaretten! :angry:

Ik koop bij aankomst in turkije op het vliegveld, iets duurder dan in dan op de terugweg, maar goedkoper dan in het centrum.

Terug gewoon op de luchthaven, ze hebben monte carlo niet in het vliegtuig(de vorige keren dus).

Blijft dat je 1 slof(200 sigaretten) mag invoeren, dus ik neem meestal nog iets van 5 pakje pp in de koffer los

En zo rommelen we binnen de marges om de zomer weer door te komen
Annemiek

Ja Beppie,

Ik doe het ook altijd.
Neem elk jaar veel te veel mee en het is me nog steeds gelukt.