Sigaretten Vliegveld

Wie weet of een slof sigaretten goedkoper is als ik ze op het vliegveld in Bodrum koop , bij aankomst, of tax free op schiphol ?

Groetjes Sem.

als je een pakje sigaretten in een plaatsje koopt kosten ze ongeveer 1,20 heb ik gehoord.

Als je sigaretten koop om mee terug te nemen naar Nederland, dan kun je het beste halen op het vliegveld van Bodrum. Je betaald dan voor L&M sigaretten(goeie kwaliteit) rond de 9 euro een slof!!! En anders Marlboro voor ongeveer 16 euro! Oh jij gaat natuurlijk naar Iskandil he???

Liefs Cynthia

ja Cynthia, nog een weekje en ik lig op mn bedje aan het strand of zwembad, heerlijk.
Maar kan ik ook sigaretten kopen als ik aankom in Bodrum?

sem.

Ja dat kan wel bij de koffers, alleen zullen ze dan denk ik iets duurder zijn (niet tax-free) maar zeker nog altijd goedkoper dan in NL!! Lekker hoor, ik ga over 12 dagen naar Side! Ook lekker!

Liefs Cynthia

Koffers bedoel ik de bagagebanden mee!!! Je weet van het visum voor Turkije? Dat je het beste met 10 euro gepast kan betalen??

Vorig jaar naar Turkije geweest en in het vliegtuig (Onur) 2 sloffen Lucky Strike voor (geloof ik) ongeveer € 21,-. In mei was deze “aanbieding” nog steeds. Mijn ervaring is dat de sigaretten in het vliegtuig goedkoper zijn dan op de luchthaven.

Weet iemand of Transavia sigaretten verkoopt aan boord?

Bij een turkse maatschappij zijn ze inderdaad goedkoper aan boord!! Maar vlieg je met een nederlander, dan heb je ook de nederlandse sigaretten en dan kun je ze beter op de luchthaven kopen! Mijn advies koop L&M goede sigaretten en goedkoop!!!

Ik haal ze eigenlijk altijd op het vliegveld, omdat ik daar altijd goedkoper uit ben!!!

Hoi cynthia,
De eurie,s liggen al klaar voor de visa, maar jullie brengen me wel allemaal in de war zeg !!!
Die twijfel nu over waar ik mn sigaretten moet halen… :smiley:

groetjes Sem.

Mijn ervaring is ook dt jaar weer, ben net terug ut kusadasi dat de sigaretten op het vlegveld goedkoper zijn.
Heb direct bij aankomst sigaretten gekocht en betaalde voor een slof lm 7 euro

ja L&M is goedkoop he!!! Ik rook zelf niet maar moet altijd voor vriendinnen en collega’s meenemen enzo! ! Ik neem mooi altijd L&M mee mooi goedkoop!!!
En ze zijn net zo goed als Marlboro toch??

haaj haaj,

weet iemand of je bij sky airlines ook in het vliegtuig sigaretten kan kopen en hoe duur ze ongeveer per slof zijn…?

en hoevel sloffen mag je van turkije naar nederland meenemen per persoon…?

Groetjes Estelle,

1 slof mogen personen vanaf 17 jaar meenemen!!

Sky airlines zal vast wel sigaretten aan boord verkopen, maar de luchthaven zal ongetwijfeld goedkoper zijn!!!

Liefs Cynthia