Er wordt heel veel aangeboden op het vliegveld en in het vliegtuig. Shop jij altijd Tax-Free als je naar Turkije gaat? Zo ja, alleen sigaretten of ook kleding etc.? Of vind je het alsnog te duur en wacht je liever tot je in Turkije zelf bent?
Stem hierboven en licht eventueel je antwoord toe!
Haha standaard vergeet ik meestal om parfum in me koffer te stoppen en daardoor MOET ik die altijd op schiphol halen haha… (wat een straf ) Terug neem ik altijd sigaretten mee van de luchthaven in Turkije…
ik vind de parfums op schiphol alsnog veels te duur. slaat nergens op. beetje goede aanbieding hier in NL is nog goedkoper.
Ik koop vaak wel wat ter plekke in Turkije als ik het nodig heb/ echt wil hebben
Nee niet bij de schiphol ook niet in vliegtuig, want als ik aankom in Turkije kan ik veel goedkoper shoppen daar.
En raad eigenlijk iedereen aan ook zo te doen. Geniet van goedkoop inkopen van allerlei dingen ook sigaretten zijn 40 tot 50 % goedkoper in Turkije Tx Free Shops
Ik shop niet op schiphol. Mij veel te duur. In het vliegtuig is het vaak goedkoper dan op schiphol en zelfs goedkoper dan op de turkse luchthaven. (Antalya). Ik kijk van te voren of ik de tax-free aanbiedingen van de airline op hun website kan vinden. In april kostte een fles Bacardi bij corendon € 13. Op Antalya € 17.
In het vliegtuig, parliament damz wat mis ik die sigaretten altijd als ze weer op zijn. Echt nergens te krijgen hier in NL.
Afgelopen jaar heb ik wel voor een leuk prijsje één van mijn lievelings luchtjes gekocht op Schiphol. Beautiful van Estee Lauder, 75ml voor 40 euries, die is normaal echt veel duurder.
De rest van de spullen kopen we allemaal daar want dat scheelt gewoon een slok op een borrel.
In turkije is het veel goedkoper, de sigaretten dan(ook de gewone merken)
Luchtjes koop ik in Beverwijk…zo scheelt dat, en dat zijn, als ze gewoon op de kraam staan, de echte!!!
Ik koop altijd in het vliegtuig mijn sigaretten. Verder koop ik alles in een winkeltje vlak bij het hotel bij hele lieve mensen! Die zorgen ook altijd dat er iedere dag een krantje voor me klaar ligt (Tsja een gewoonte die ik zelfs in mijn vakantie niet los kan laten)
Ik shop altijd sigaretten… heen en terug.
Mijn merk verkopen ze niet in turkije en ik vindt die turkse sigaretten zooooo smerig.
Roken is zowiezo smerig, En helemaal als het je merk niet is hahaha
En met een bijna lege koffer heen en volle koffer terug met kleding.
Meestal op het vliegtuig , geen idee of het klop maar ik denk dat de sigaretten op het vliegtuig nog goedkoper zijn als de tax free shop op de luchthaven.