Misschien een rare vraag, maar hier een echte rook verslaafde met een vraag: kan ik in Gambia overal sigaretten kopen en dan ook de merken die we hier kunnen krijgen?
Ik vraag dit omdat ik vorig jaar in Sri Lanka maar 2 soorten westerse merken kon kopen en niet overal, dus ik ben liever voorbereid en neem ze zelf mee.
Ik zou stoppen met roken!!![]()
Nee, flauw!:cheer:
Er zijn voldoende sigaretten te koop, ook van merken die hier te koop zijn.
Zeker niet meenemen!!! Want je zal versteld staan van de prijs!! (haast vooroorlogs)
Voor €2,- koop je een hele slof… Je bent haast een dief van je portemonnee als je daar niet rookt! lol2
Maar nee, vrijwel alle merken daar in overvloed te koop en spotgoedkoop!
Maar stoppen kost nóg minder!
Al lukt mij dat ook nog steeds niet… ![]()
Bedankt allemaal voor jullie antwoord, en ja natuurlijk weet ik dat ik beter kan stoppen, maar als ze zo goedkoop zijn:teeth:
Verkopen ze ook shag?
Is wel te krijgen volgens mij, maar dat is weer erg duur. Sigaretten zijn dan weer veel goedkoper! En waarom zou je zelf gaan draaien als een pakje 20 cent kost?
Thuis rook ik shag en in Gambia heb ik Monte Carlo gerookt, best pittig en goed te roken voor heeel weinig.:so:
Dank jullie wel, dat wordt dus monte carlo ;-). Heb je verhaal gelezen overeerste keer, Jose, leuk! Ik ga in maaart voor het eerst
Shag zou ik ZEKER NÍET kopen in Gambia ik heb verleden jaar een pakje shag gekocht…je kunt beter gedroogd gras roken
Erwin waar haal jij die slof voor dat geld. Verleden jaar vaker bij het winkeltje Links net buiten het Senegambia gekocht goedkoop maar niet voor die prijs. Als ik helemaal achteran op de strip ga is een kleine markt oid…ga dit jaar eens daar kijken wat die hebben misschien ook wel sigaretten…Of misschien moet ik Abdu eens vragen …
Euh… ik weet het niet! Maar vraag het die ouwelui van me maar. Jullie zitten straks 6 uur samen in het vliegtuig >>>
Zelf rook ik sigaartjes en die neem ik voor véél te veel geld mee vanuit Nederland. Maar ik ga stoppen! Denk ik…