Shampoo en Douchegel

Hallo,
Was er tijdens de rondreis in de hotels standaard shampoo en douchegel?
Dit is onze eerste rondreis en heb een hekel aan open flessen,
Laat altijd aangebroken flessen staan als we naar huis gaan.

Hallo,

als je naar 4 en 5 sterren hotels gaat heb je inderdaad gewoon shampoo. Trouwens hebben ze in Thailand in de 7/11 ook kleine flesjes met shampoo te koop die heb ik regelmatig gekocht zijn erg handig en nemen ook niet veel ruimte in.

1 like

Je kan voor de zekerheid miniflesjes shampoo en douchegel meenemen. Ik had het in bijna alle hotels. Een hotel had überhaupt niks en eentje alleen shampoo.

1 like

Ik denk dat je ze beter in Thailand kunt kopen die miniflesjes die verkopen ze hier gewoon bij de 7/11 ik betaald voor shampoo 30 bath wat ongeveer 75 cent is. Ik weet niet wat het in NL kost.

1 like

Ik zou ze dan inderdaad in Thailand kopen, het scheelt niet veel maar hier in Nederland zijn ze vaak 99 cent.

1 like

Nog een handige tip: steek je flesjes shampoo, douchegel, etc. samen in een plastic zakje of ziplockbag en sluit het af. Dan is er nooit risico dat ze opengaan tijdens het vervoer. Soms durven de buschauffeurs nogal smijten met de baggage die ze in hun bagageruim plaatsen. :wink:

Grts,

Jelle

1 like

Staar je niet blind op de geboden sjampootjes, zeepjes en andere prullaria in de hotels. Zijn vaak van verbluffend slechte kwaliteit, of al geopend, of je bent er uitgerekend allergisch voor.

In de buurt van welk hotel je ook verblijft, vind je ook een 7/11. Zoals al eerder aangegeven verkopen zij ook kleine verpakkingen sjampoo, sjauwer-gel en tandpasta (waarom schrijf ik dat nou zo raar? :dope:)

Ligt ook wel aan het hotel waar je verblijft. In echte goeie 5 sterren hotels zijn de schampoo enz zeer goed ik neem vaak de zeepjes mee handig als ik ergens ben waar ze geen zeep hebben. Ik huur nu een appartementje op Koh Tao en gebruik ze daar altijd aangezien we daar langere tijd zitten.