Inpak vraag

even een rare inpak vraag… zijn er in de meeste hotels / hostels in thailand handdoeken aanwezig?

Alvast bedankt!

Groetjes Selle

Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer

Zover mij bekent is er minstens een handdoek en een stuk zeep ter beschikking als je gebruik maakt van de betere hotels.
In kleine guesthouses van 120 bath en 150 bath,zijn er meestal geen handoeken aanwezig ook moet je gewoonlijke gaan douchen op de gang.
Wil je zeker spelen,Selle,koop gewoon een goede kwaliteit traveltowel,neemt weinig ruimte in, weegt niets, snel droog ideaal heb je toch altijd je eigen handoek bij de hand ook als je gaat zwemmen.

Wellicht verrassend, maar in Thailand verkopen ze ook handdoeken :smiley:
Het is dus niet noodzakelijk om zelf een handdoek mee te nemen, deze kan je altijd hier nog kopen…

Ja, als je niet heel erg goedkoop gaat is dat gewoon aanwezig. En zo niet, koop er dan 1.

In de hotels waar ik heb geslapen in zowel bkk/chiang mai/eilanden waren altijd handoeken aanwezig. De paar keer dat ik in een dorm/hostel sliep met 10+ mensen in een kamer (heel gezellig :P) was er geen handoek beschikbaar. Ik ben 1x tegenkomen dat je een handoek kon lenen voor 50baht ofzo (van de dorm)… geen idee of dat meer voorkomt.

Ik had zelf ook gewoon een klein handoekje meegenomen voor basicly als ik daar gaan handoek had, en als ik op het strand ging liggen.