Domme vraag ???

We zijn rugzakken aan het pakken voor vertrek …maar wat ik met afvroeg of de guesthouses in thailand handdoeken voorzien ? Scheelt natuurlijk veel ruimte rugzaKK…
Een detail dat is nice to Know…

Niet meenemen ! De hele enkele keer dat dit voorkomt loop je even naar een winkel en koopt een handdoek.

Hans.

Als je in de allergoedkoopste accommodatie verblijft, dan is het wel handig om een eigen handdoek mee te nemen. Maar dan bedoel ik de echte budgetaccommodatie met kamers onder de 10 euro.

Ik neem vaak een sarong mee om me af te drogen als er geen handdoek is, of een sporthanddoek van bv. de Xenos. Die laatste is heel licht, en echt supersnel droog!

zelfs in goedkope accommodatie krijg je vaak nog een handdoek niet meenemen en een handdoek is inderdaad zo gekocht en de sarong tip van jenny kan ik me helemaal bij aansluiten heb ik veel gebruikt toen ik rondreisde. Een sarong kun je voor veel dingen gebruiken.

In ieder pension/hotel/resort waar ik ben geweest, waren er handdoeken aanwezig. Behalve 1 keer toen we een jungle tocht van 2 dagen maakten, maar omdat ik een badhandoek voor aan t strand had meegenomen, ben ik hier niks te kort gekomen.

Handdoeken in de kamers zijn meestal aanwezig.
Is er een zwembad, dan liggen daar vaak handdoeken voor dat doel.

Je ziet vaak badhanddoeken van hotels aan het strand, maar meestal is dat niet toegestaan.

Gebrek aan een badhanddoek kan een ‘probleem’ zijn dus.

Voor Euro 2.50 - Euro 5 heb je een goede handdoek…deze zijn alleen nieuw en drogen niet echt af totdat ze 2 of 3 keer gewassen zijn.

en als je echt in goedkope accomodatie verblijft, is een lakenzak ook prettig. Wij troffen vaak alleen een soort handdoek aan om onder te slapen. In iets duurdere kamers heb je die echt niet nodig, daar is wel beddegoed en handdoeken.