Chantal: Het gedoe is dat als we van een ander eiland willen vertrekken we twee losse vliegtuigtickets moeten kopen waardoor we veel meer geld kwijt zijn dan als we een retourtje kopen…
Is niet zo, kan wel iets duurder zijn maar je kunt 1 retourticket boeken met verschillende aankomst en vertrekplaats heb ik in 2010 gedaan aangekomen op Yogjakarta en vertrokken van Denpassar, was toen €635 kwijt. Het is soms wat zoeken op Tix.nl of CHeaptickets maar het kan in je voordeel werken er even wat verschillende data in te voeren en verschillende vliegvelden.
@Sander236: Wij hoeven niet 2x over te stappen, slechts 1x. Wel hebben we één TANKstop van een uurtje. Wij hebben echt voor deze reis gekozen omdat je via 333 een startpakket kon boeken met transfer en 2 overnachtingen en dan toch een organisatie hebt om op terug te vallen. Dit is voor ons allemaal onze eerste verre reis dus dat vonden wij allemaal erg prettig.
Mag ik vragen wat jij voor je ticket hebt betaald? Wij zijn voor de vlucht met transfer en hotelovernachting voor 2 nachten 870 euro kwijt incl. alles.
Ha Chantal, wellicht komen wij elkaar wel tegen. Wij overlappen 2 wkn. Ik heb de gehele gesprek gelezen over het startpakket (vlucht/hotel en transfer). Begrijp hetheel goed en snap het gevoel van het kunnen terugvallen op iets of iemand wanneer er iets gebeurd.
Ik heb ook op het punt gestaan om een startpakket te nemen.
Ik kwam na wat speurwerk achter dat het nog voordeliger kon, wanneer je het zelf los regelt, rechtstreeks bij de vliegmaatschappij en hotel. Goede reisverzekering (werelddekking) en geregeld.
Wij vliegen met Singapore Airlines (amsterdam - singapore - denpasar)
Veel plezier in ieder geval en veel voorpret toegewenst!