September 2012 voor 3 maanden curacao - daarna rondreis Zuid of midden Amerika

Hoi!

ik ben Kim, 22 jaar jong en wil graag in September 2012 voor 3 maanden naar Curacao om te relaxen/werken/genieten. Daarna wil ik misschien rondreizen door zuid of midden Amerika.

Het zou leuk zijn om een reisgenootje te vinden met ongeveer dezelfde plannen. Iemand die alleen naar Curacao wilt of alleen de rondreis kan natuurlijk ook!

Laat maar weten wat voor plannen je hebt en wie weet komen we samen tot een leuk reisplan!

Xx Kim

Hoi Kim,

Ik ben Imke, 20 jaar en ga september+oktober 2012 stage lopen op Curacao. Doordeweeks werk ik dus fulltime, maar in het weekend heb ik tijd om leuke dingen te doen en na mijn stage wil ik er nog ongeveer 3 weken blijven om te chillen, het eiland te bekijken en uitstapjes naar Aruba en Bonaire. Laat maar weten als je naar Curacao komt, kunnen we elkaar daar wellicht ontmoeten en wat dingen ondernemen;)

Groetjes Imke

Hallo Kim,

Ik heb precies hetzelfde idee!
Maar heb nog geen datum in mijn hoofd wanneer ik wil vertrekken. Ik hoop eerder dan september.
Heb je al plannen gemaakt? of werk gevonden?
Groetjes Mariska

Hey!

Ik ga van augustus tot en met maart naar curacao om stage te lopen. Ik zal dan inderdaad ook door de week aan het werk zijn, maar in het weekend tijd hebben om te stappen :smiley:
Hebben jullie al woonruimte gevonden??

Groetjes Fieke

Hoi Fieke,

Ik heb nog geen woonruimte gevonden. Jij inmiddels wel? Wellicht kunnen we e-mailadress uitwisselen zodat we makkelijker kunnen communiceren? Mijn is imkehofmans@hotmail.com. Misschien kunnen we dan wat concretere plannen maken.

Groetjes Imke

Mochten jullie een woonruimte zoeken, kijk dan op http://maravillaappartementen.come2me.nl

We hebben appartementen en studio’s te huur voor een betaalbare prijs.

Hoi! Ik ben ook van plan om naar curaçao te gaan! Van september tot februari.
Ik ga daar ook stage lopen! Maar in het weekend ben ik vrij!

Woonruimte hoeft geen probleem te zijn, mail ons geheel vrijblijvend even naar [EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com, voor info, foto’s van de 1- en 2 slaapkamerapt. die we hebben vlakbij Salina, zeer centraal gelegen.

Succes met al jullie voorbereidingen en heb je andere vragen, over stages, of wat dan ook, geldt hetzelfde, mail gerust.
groetjes Anneke

Lades!
Ik ben in november n maand op Curaçao voor de Heineken regatta, maar verder nog geen plannen.
Jullie al woonruimte en/of werk gevonden? Hoor graag van jullie!

@kim: daarna heb ik een reis gepland staan met 3 vrienden door Ecuador, misschien kun je Iig met mij daar heen vliegen en eerste dagen optrekken in quito.
Groetjes Monique

Hoi meiden,

Ik ben Kelsey, 21 jaar en kom uit Zwolle en heb ook dezelfde plannen! :slight_smile:
Vorig jaar juli heb ik mijn studie commerciële economie afgerond en wil nu erg graag voor een paar maanden naar Curacao of eerst een heerlijk lange vakantie daar.
Eigenlijk wil ik hier niet perse iets doen wat met mn studie te maken heeft maar een baantje in een restaurant/bar/club/iets met kinderen.
Hoe concreet zijn jullie plannen nu? Al een baan / huisvesting gevonden?
Het enige wat mij nog een beetje tegen houdt is om helemaal alleen heen te gaan dus daarom lijkt het me leuk om met jullie in contact te komen :slight_smile:

Groetjes

hoi Kelsey,

lijkt mij ook leuker om in ieder geval een begin te hebben en iemand te kennen… :slight_smile:
Mijn plannen tot nu toe:
ik vlieg 1 november heen en 27 november door naar Ecuador.
werk heb ik misschien, achter de bar via via. Woonruimte nog niet gevonden. Ben op casacama.nl aan het zoeken. zag wel een leuk complex waar je redelijk goedkoop een kamer kunt huren, zit je met zn 3en in één woning…
Laat maar weten of jij al concreet iets hebt…!

groetjes Monique

HI, voor woonruimte is er voor die periode nog zat keus. Of een studiootje, dus toch je eigen badkamer/keukenblokje, of een 1-en of 2 slaapkamerunit wat je kunt delen. mail gerust even naar roxsha@yahoo.com. Zijn wij bezet ken ik zeker een aantal goede, nette maar vooral ook schone en safe huisvesting voor redelijke prijzen, vragen kost niets:-)

Ook voor andere vragen, shoot anytime via roxsha@yahoo.com.
Stages organiseren we ook wel, we hebben inmiddels de nodige contacten, vooral voor PABO/rechten/SPH/MDW/Financieel/Webdesign.
Succes met jullie voorbereidingen!!!

m.v.g.
Anneke Maduro
RoxSha Appartementen Beheer B.V.

Hoihoi,

Ik ben nog druk bezig met het zoeken naar een leuk baantje.
Voor woonruimte ben ik nog niet heel concreet aan het kijken maar heb al wel wat dingen voorbij zien komen.
Op Curacao zijn er veel woninginbraken (vooral bij studenten) dus wil graag met een paar mensen in een huis en natuurlijk goed beveiligd.
Zijn er nog meer mensen op zoek naar een huisvesting op Curacao vanaf ongeveer half augustus? Misschien kunnen we dan samen op zoek!
En het lijkt me ook leuk om alvast mensen te leren kennen die rond die tijd (aug-nov) daar ook zijn.

Groetjes Kelsey

hoi
ik heb nu op deze gereageerd:

Ziet er gezellig uit!

grtz

Hey meiden,

Ik ben Irene 26 jaar en vertrek in oktober voor een jaar naar Curacao. ik ben nog druk bezig met het zoeken naar woonruimte en zou het ook heel leuk vinden om met meer meiden in 1 complex te zitten. het lijkt me leuk om met julli in contact te komen. dus laat even een berichtje achter als jullie dit ook leuk lijkt :slight_smile:

Groetjes Irene

hoi Irene,
Gaaf dat je een jaar gaat! Al gepland wat je precies gaat doen?
Ik ben Monique, ook 26 jaar, uit Nw Vennep. Werk al een paar jaar, maar mn contract loopt af in september, dus mooie gelegenheid om te gaan reizen! :slight_smile: Ben van 6 - 28 nov in Curacao voor o.a. Heineken Regatta.
Ik heb me dus al aangemeld voor het wooncomplex, zie link hierboven.
Mijn mailadres is [EMAIL=“mo_schreurs@hotmail.com”]mo_schreurs@hotmail.com, leuk om ff contact te houden. Kun jij als ik aankom mij al vette hotspots van t eiland laten zien :slight_smile:

Grtz Monique

Hoi Irene en Monique,

Leuke plannen!!

Ik ben van plan eind augustus voor 3 maanden naar Curaçao te vertrekken. Ik ben nu aan het wachten op een akkoord van mijn werkgever voor verlof. Uiteindelijk wil ik helemaal naar Curaçao vertrekken om te wonen en werken. Omdat het solliciteren op afstand niet lukt, wil ik het eerst 3 maanden proberen en die tijd een baan zoeken.

Nu dus hopen dat mijn werkgever akkoord gaat met mijn verlofaanvraag.

Hebben jullie alles al geregeld? Lijkt me leuk om met jullie in contact te komen.

Groet,
Cindy

Hi Cindy,
thanx voor je berichtje. Ik heb er al helemaal zin in. Ik heb inmiddels een kamer op dit complex:

Niet al te duur en ziet er goed uit!

Leuk om in contact te komen en es af te spreken in november daar.
mijn email is mo_schreurs@hotmail.com

Groetjes!

Heeey!

Ik wil ook graag in september richting curacao.
Alleen het “alleen gaan” idee, vind ik toch een beetje eng… haha

Groetjes Demi