Sept/okt Midden Amerika

Hoi, ik ben Marijke, 24 jaar en weer heel erg toe aan een leuke reis. Mijn passies zijn reizen, duiken en muziek. Ben van plan om in sept/okt voor ongeveer 4 weken weg te gaan.
Zelf zit ik te denken aan Honduras. Mijn plan : low budget backpacken, cultuur en natuur snuiven, duiken en af en toe een dagje relaxen op het strand Het lijkt mij gezellig om dit samen met iemand anders te doen en ben dus nog op zoek naar een reisgenoot (m/v). Wil van te voren eigenlijk niet te veel tot niks plannen, gewoon een ticket boeken en de rest zien we daar wel.
Heb nog niks gepland of geboekt dus alle ideeen zijn welkom!!
Groetjes Marijke

Hey Marijke!
DIT BEN IK OOK VANPLAN! ticket boeken en gaan met die banaan! Ik heb zelf geen ervaring met rondreizen maar ik pas me makkelijk aan. Misschien een idee om wat berichtjes naar elkaar te sturen om te zien of het klikt?
Wacht op een reactie
Groetjes Ellen (ellenverlaek@hotmail.com)

Heej Marijke & Ellen,

Nou, ik heb ongeveer dezelfde plannen… Wel heb ik al een ticket. Heb dit ‘plan’ namelijk begin dit jaar verzonnen en kon nog geen reisgenoten vinden. Dus gewoon maar geboekt, had namelijk deze periode al min of meer vastgelegd op mijn werk. Was ook bang dat de tickets duurder/schaarser zouden worden. Maar geen idee wat ze nu kosten…?
Anyway, ik vlieg heen op Cancun, Mexico en heb 2 maanden de tijd om me naar Panama te begeven, vandaaruit vlieg in terug naar Nederland.
Het is best kort als ik door 6 a 7 landen wil gaan, maar ik neem de tijd en waar het leuk is blijf ik hangen. Kom ik tijd te kort, dan neem ik een binnenlandse vlucht…
Ben in ieder geval ook van cultuur/natuur/avontuur, lekker dagje strand, duiken/snorkelen, muziek (meer rock dan salsa :wink: biertje op z’n tijd en inderdaad gewoon zien waar je terecht komt. Verder ook low budget/backpack, en heb ook al vaker alleen en langer gereisd.
Zou het erg leuk vinden om even samen te brainstromen! ik ben pas sinds gisteren bekend met deze site/forum, maar je mag me dus ook mailen op : [EMAIL=“sliek75@hotmail.com”]sliek75@hotmail.com
Hoop wat van jullie te horen!
Groetjes Angelique

Oja, ik vlieg heen op 28 augustus en terug op 24 oktober 2009!!
Angelique

hé marijke, ik lees hier dat je zonder plan naar honduras gaat. Ik ben nog nooit eerder zo op vakantie geweest. Het lijkt me super gaaf als je nog iemand zoekt om aan te haken, dan ga ik wel mee:zon02: ps; ik vind alles leuk; salsa, rock, bier en strand. Van mij mag iedereen mee, ik wil ook wel met z’n tweeen. Ik ben niet zo moeilijk, als de zon maar schijnt.