Shiluvari Lodge is helemaal leuk; je slaapt in een rondavel met uitzicht op het meer. Van de tocht over het meer moet je je niet al te veel voorstellen - wij vonden het gewoon helemaal heerlijk om einde middag bij 40 graden op dat bootje rond te tuffen. Vergeet overigens niet 's avonds een overheerlijke La Motte (rode wijn) te bestellen bij je eten! Véél plezier!
Wij waren ook in Sefapane lodge, wordt gerund door Nederlanders. Wij vonden dit niet echt geweldig. Ja, je logeert in een rondavel, maar alles erg uitgewoont Wel was het schoon. Het eten in het restaurant is niet slecht, maar ondanks dat er niet veel gasten waren, duurde het uren voordat we eindelijk wat te eten hadden. Ook de volgende ochten bij het ontbijt, duurde het weer erg lang.
Nu heb je de tijd op vakantie, maar als je de omgeving wilt gaan zien, om een safari hebt geboekt dan zit je niet rustig.
Wel via hun een boorsafari geboekt, erg leuk op de olifanten rivier, heel, veel olifanten gezien en nijlpaarden en croqedillen.
Ach misschien zijn wij verwende reizigers inmiddels.
Maar kiezen tussen Sefane of Amakule van Corne (al zijn daar nog niet geweest), dan zal ik altijd kiezen voor Amakule in the bush!
groet uit Kyalami weer.
Ik ben zelf nog nooit in Sefapane geweest - idd wel gehoord dat het redelijk groots van opzet is. Mijn persoonlijke voorkeur gaat in die zin, en zeker als je graag wild wilt zien, uit naar kleine lodges met enthousiaste rangers die er nog echt voor gaan om je iets te laten zien en beleven.
ja de reis route staat vast dus ach we zien het wel, wat het ons allemaal brengt ,
we laten ons maar gwn verassen :zon02: