Hallo
Ik wil in Januari naar het appartementen complex Seafront in Bijlo heeft iemand hier ervaring mee?
groetjes Trudy
Hallo
Ik wil in Januari naar het appartementen complex Seafront in Bijlo heeft iemand hier ervaring mee?
groetjes Trudy
Nooit van gehoord. Zie hem wel op Zoover staan, maar nog zonder enige recensie… Ook TravelPoort biedt hem niet aan.
Hoe kom je zo bij Seafront? Niet jou eerste trip naar Gambia toch?
Groetjes,
Erwin
Hoi Erwin
Nee dit wordt mijn 2e keer, We wilden met 4 vrouwen in januari naar Gambia en een 4 persoons appartement dicht bij zee.
We wilden geen hotelkamer hebben vandaar dat wij bij Sunweb uitkwamen die dit appartement in de brochure hadden staan.
Ik kon verder ook geen recensie vinden vandaar mijn oproep hier.
Groetjes Trudy
Tja… Een nieuw complex is altijd afwachten of het aan de verwachting voldoet natuurlijk. Zeker omdat er nog geen recensies over zijn.
Is Riyan Appartments in Kololi niet iets? Travelpoort biedt deze in ieder geval aan.
Nou ik heb al geboekt dus we zien het wel ik zal zeker een recensie op Zoover zetten hoe het is bevallen
Kan jij me nog dingen aanbevelen die ik zeker moet gaan bekijken.
De vorige keer ben ik naar James Eiland geweest, de Vismarkt en Lamin Lodge.
groetjes Trudy
Ah… Oké! Dat is mooi. Kan je hier straks even vertellen hoe Seafront bevallen is! ![]()
Maar je kunt nog zoveel gaan bekijken! Leuk is ook om een tweedaagse trip te maken richting Georgetown, de Gambiarivier af. In het binnenland een hele andere omgeving. Erg mooi.
Maar ook dichterbij zijn er nog genoeg leuke tripjes te maken hoor. Toch ook wel eens een middagje op Paradise Beach vertoeft?
Bekijk anders wat reisverslagen van anderen hier op het forum en je vind zat leuks om nog te doen.
Goed advies van een goede gids kan ook geen kwaad. Als je wilt kan ik je een erg goede adviseren. Als je me een PB stuurt met je privé emailadres dan mail ik je met informatie over hoe en wat…
Groetjes,
Erwin
Er staat inmiddels 1 reactie op Zoover!
Ik zie het! En zo te lezen erg positief!
Ja ik heb de reactie ook gelezen , het zal wel geen 10 worden maar het zal toch niet tegenvallen denk ik, ik zal er ook een reactie op zetten als we geweest zijn.
Groeten Trudy