Afgelopen Januari zijn wij in Gambia geweest. Wij verbleven in Riyan Appartment. We hebben het super naar ons zin gehad 2 weken en zijn verliefd geworden op het land.
Voor aankomende Januari is alweer geboekt. Nu voor 3 weken. Dan verblijven we in Holiday beach club.
Kan iemand ons iets vertellen over dat hotel?
Hoi! Leuk dat jullie weer terug gaan en dat de eerste kennismaking zo goed is bevallen!
Ik ken het hotel niet uit eigen ervaring. Hoor er geen vervelende dingen over dus volgens mij zal het best bevallen.
Persoonlijk ben ik altijd fan van het Senegambia Beach hotel, maar tegenwoordig verblijven we in de woning van mijn ouders. Ook erg aangenaam uiteraard…
Laten jullie in ieder geval even weten hoe het hotel bevallen is als jullie weer terug zijn? Ja, ik weet het. Het duurt nog even voor jullie gaan, maar toch…
Alleen het feit al dat je weet dat je in januari weer even héérlijk uit de Nederlandse kou weg bent is al geweldig om naar uit te mogen kijken.
Ik ben jaloers!
Beste Madelief,
Afgelopen maart zijn een goede vriendin, mijn man en ik op vakantie geweest in HBC. We zijn twee weken gebleven. Wij waren er de laatste twee weken voordat ze gingen sluiten( ze sluiten van april tot oktober) en daarom was het erg rustig. Je hebt twee hoge( 1 verdieping) gebouwen met daarin 20 standaardkamers. Verder op het complex heb je de superior kamers, hoe deze eruit zien weet ik niet, maar de standaard kamer was heel ruim. Werd goed schoongemaakt, bed was goed. Wij waren een week lang de enige in het gebouw, de tweede week kwam er een stel bij. Het personeel is zoals overal in Gambia vriendelijk, ze willen allemaal je mail adres. Het ontbijt is nogal karig, brood, kaas en worst. Maar het smaakt gewoon goed. Wij waren de vorige keer in het senegambia hotel geweest en daar waren we een beetje verpest! Mocht je een eitje willen, dan moet je daarvoor betalen. Eten hebben we iedere avond op de strip gedaan, nog geen 5 minuten lopen en je bent op de hoek bij Ali baba. Ik wens je veel plezier. Wij gaan in oktober terug naar gambia, nu naar lemon creek
Helaas kan ik je over het hotel niets vertellen. Wij kiezen altijd voor Coco Ocean omdat dit echt een super hotel is.
Ik heb wel een vraag, als je gaat, zou je dan wat kleine pakketjes kunnen meenemen voor de dovenschool. ( potloden). als je het wilt doen stuur ik het tzt naar je op en zorg dat het in Gambia wordt opgehaald.