Schrijvers gezocht

Het plaatsen van mailadressen is volgens de algemene voorwaarden niet toegestaan.

Via Wereldwijzer app

Ik vind het jammer dat mijn vragen blijkbaar niet legitiem zijn.

Niet te vroeg getreurd. Als het goed is, heb je een pm in je berichtbox.

Zou het dan niet handiger zijn die FAQ hier te plaatsen in plaats van het naar een prive bericht te sturen?
Ik neem aan dat er meer zijn die deze discussie hier met interesse volgen en benieuwd zijn naar de antwoorden.

1 like

Dat lijkt me een beetje omslachtig. Voor wie echt geïnteresseerd is, zal alles na aanmelding (http://www.tripsbytips.de/auteur/freelance-tekstschrijven-banen) snel duidelijk worden. Aanmelden is bovendien geheel vrijblijvend en neemt weinig tijd in beslag. Er is slechts een beetje assertiviteit voor nodig. Bovendien hebben de meeste forumgebruikers - de reacties in dit topic in ogenschouw nemend - al een proefverhaaltje of kort reisverhaal op voorraad liggen, aan de hand waarvan wij kunnen toetsen of hij/zij qua schrijfwijze en uitdrukking kan worden toegevoegd aan ons internationaal georiënteerde team van schrijvers.

Ik neem aan dat het plaatsen van een FAQ slechts een kwestie van kopiëren en plakken is? Wellicht geeft het toch iets meer duidelijkheid, zeker voor diegenen die geen Duits lezen/spreken. Ik denk persoonlijk dat het handiger is om hier de veelgestelde vragen te stellen in plaats van apart contact op te nemen met iedereen met een vraag.

Ik blijft het de omgekeerde wereld vinden… Meld je aan, dan hoor je daarna de voorwaarden. Maar goed, wie ben ik…

Ik heb een deel van de FAQ als PB gekregen, maar een aantal vragen die ik hierboven gesteld zijn blijven onbeantwoord.

Uiteraard, ik kán assertief zijn en me aanmelden. Ik heb besloten die niet te doen, mede naar aanleiding van de links hierboven:

Schrijven in opdracht conform SEO-richtlijnen is niet geheel mijn ding, ik wil reizen, foto’s maken, mensen kennis laten maken met culturen en daar vrij en creatief in zijn.

Vreemd heel vreemd. Potentiale schreiber unfreundlichkeit, Und warum diese geheimnis-tuerei . :so:

Leuk, Paulana. Nu nog de juiste woorden met hoofdletter schrijven, anders wijzen ze je direct af :wereld:

Hallo zeg , ik heb nooit Duitse les gehad (niet gepast vroeger) maar mijn overleden man was Duitser en ik pik snel wat op.
Maar met die hoofdletters HAU AB. Zo goed ???lol2lol2 oder Setz dich durch :jongleren:

Hau Rein

• Updated - - -

Bovendien ik wil helemaal niet voor die gasten schrijven ,mij te vaag