<o>:p></o>:p> Voor een nieuw op te zetten website met de naam TravelReport.nl zoeken we mensen tussen de 17 en 35 jaar die tussen december en april op reis gaan en daar verslag van willen uitbrengen door middel van een column.
Het is dé kans om je vrienden en familie plus de rest van Nederland op de hoogte te houden van je avonturen. Dus kun je leuk en vlot schrijven en zie je het zitten om eens per week op vrijwillige basis een column te schrijven (maximaal 8 weken lang), reageer dan nu!
Je kunt een mailtje sturen naar: [EMAIL=“redactie@travelreport.nl”]redactie@travelreport.nl
Graag horen we wie je bent, waar je naartoe gaat en waarom je zo van reizen houdt.
Ik ben zeer geinteresseerd om columnist te worden voor Wereldwijzer. Ik beschouw reizen als mijn passie numero uno en dit jaar verken ik mijn vierde continent, Zuid-Amerika. In het verleden heb ik gereisd door Zuid-Afrika, Europa en Amerika, en heb ook langdurig in Spanje gewoond (1 jaar), in Koratie gewoond en gewerkt als toeristisch medewerker en verblijf momenteel al drie jaar in Belgie (kom oorspronkelijk uit Nederland). Aangezien ik alleen reis en wel met de backpack, kom ik op veel plaatsen en zijn mijn reizen avontuurlijk te noemen. Ook heb ik al ervaring met het schrijven van columns, maar om privacyredenen kan ik daar slechts enkele voorbeelden van geven (het was wel voor een vrouwenmagazine).
Ik ben enthousiast, gedreven, beheers de Nederlandse taal perfect en ede door mijn studies heb ik mij een goede schrijfstijl aangeleerd.
Ik hoop dat ik mijn motivatie goed genoeg heb gepresenteerd en hoop snel iets van u te horen.