scheiden in ghana

hey ik zit met een vraag ; hopelijk kan ik hier informatie vinden ,

ik ben nu drie jaar terug getrouwd in Accra op een hele simpele manier dit huwelijk is nooit gelegalizeerd geweest in Belgie waar ik dus afkomstig van ben , deze relatie is jammergenoeg op niets uitgedraait en ik ben nu al drie jaar terug in belgie en heb sinds een klein jaarke nu terug een lange afstandsrelatie aangegaan met een ander Ghanees … NU IS MEN VRAAg , ik zou graag teruggaan naar GhaNA , ACCRA en daar scheiden met men ex omdat ik ten eerste dit hoofdstuk wil afsluiten en ik ook niet kan nrml een nieuwe relatie aangaan met andere Ghanese man als ik nog getrouwd ben met ene dus kan ik dat daar alleen doen ?? of heb ik men ex nodig? en waar kan ik daarvoor gaan in Accra, hoeveel gaat mij dat kosten en welke documenten moet ik zeker in mijn bezit hebben ?? vriendelijke groetjes en heel erg bedankt !!! LOVELORD

Ik denk dat je dit het beste even kunt nagaan bij een officiele instantie. Ghanese ambassade? Of Belgische ambassade in Ghana?

het simpelste is om legaal in België te huwen,
de ambassades zijn het minst betrouwbaar zowel de Belgische als de Ghaneese,
trouwens als je opteert voor de ghaneese ambassade bedoel je deze in België …

de ambassades werken met lokale mensen, die niet te vertrouwen zijn …

PS: eventueel kan je ook onderhands iets regelen in Ghana, als je ex niet wil meewerken

HEY ik ben dus getrouwd in ghana drie jaar geleden nu vraag ik visum aan met uitnodiging van andere ghanees nu moet ik mrgn naar ghana embassy en ze willen kort intervieuw ik hoop dat ze men visum geven hoor ze kunnen dit toch niet weigeren of wel?? groetjes uit belgie