Scharrige Opvang Van Tui Nederland Op Jerba

Hallo Norma,

Je bent de zoveelste die met dit verhaal komt. Stuur je klacht naar je touroperator met de mededeling dat je wel betaald hebt voor iets wat je niet hebt gekregen. Ik weet niet bij wie je hebt geboekt maar men moet in ieder geval jouw klacht behandelen. Succes er mee.

Marianna

Daar was Pittie weer met haar ‘ik ben het met Sib en Marianna eens’.

Word ik doodmoe van. Geef eens een eigen mening! In plaats van onzin te vertellen!

Klaas

Hallo allemaal,

Het is jammer dat er geen reisleiding meer is op Djerba, aangezien ik volgende week er naartoe ga. Maar aan de andere kant, als er problemen zijn kun je ook bij het hotelpersoneel terecht is mijn ervaring. Natuurlijk is het leuk als er een reisleiding is, maar er is niks aan te doen. Dus alle mensen die voor het eerst gaan, met al je problemen kun je nu ook terecht bij het hotelpersoneel.
Tenminste dat is mijn ervaring in hotel Sun Club.

veel succes!

groetjes Timea

Ik ben net terug van Djerba en ik kan jullie geruststellen, in België is de begeleiding even waardeloos als in Nederland. Vanaf het opstijgen in Zaventem hebben we geen Nederlands woord meer te horen gekregen, alleen nog Frans. Daarbij kwam ook nog eens dat ze ons een dag teveel hebben laten betalen (we betaalden tot de 24ste en zijn de 23ste opgestegen). Ons reisbureau was ervan geschrokken en is nu aan het proberen geld terug te winnen. Wij waren daar met Mediterra. Dit heeft ons echter niet belet er een mooie vakantie van te maken.

Groetjes, Joke.