Huwelijksreis Op Djerba

We zijn op 23 december getrouwd en op 24 december zijn we naar Djerba gevlogen voor onze huwelijksreis.
We wisten helemaal niks van het land af want in eerste instantie hadden we een andere reis geboekt door een fout van de :angry: reisorganisatie was er een overboeking gemaakt en konden we niet gaan, dit vonden we heel erg en hebben vlug op internet gekeken of we nog een lastminute konden krijgen naar de zon. B)
Dit is Djerba geworden.
Achteraf vonden we het helemaal niet erg dat die reis niet door ging, het heeft zo moeten zijn en daar zijn we maar wat blij om. :slight_smile:
We vonden het hotel ( vincci alkantara thalassa 5 sterren) al mooi op het plaatje, ideaal voor onze huwelijksreis.
Nou en dat was het zeker.

Eenmaal geland op Djerba werden we op gewacht door Ruud en we hadden gelijk al het gevoel van dit wordt genieten en dat gevoel klopte. :rolleyes:
Toen Ruud hoorde dat wij net getrouwd waren, regelde hij een kamer met uitzicht op de zee. echt Super.
We hadden nog nooit van azur-reizen gehoord, Ruud heeft dit heel goed aan ons kunnen overbrengen, hij heeft azur-reizen goed aan geprezen, fantastisch
we hadden een het idee om lekker uit te gaan rusten van alle indrukken van de bruiloft, maar toen Ruud ging vertellen wat er allemaal te doen was wat betreft excursies, werden we zo enthousiast dat we uiteindelijk alle 3 de excursies hebben gedaan die Ruud gaf, we hebben echt volop genoten wat Ruud allemaal vertelde en wat we zagen.
We bleven maar tegen elkaar zeggen wat is het hier toch mooi echt prachtig. :stuck_out_tongue:
De mensen zijn erg aardig en vriendelijk

In het hotel werden we ook zeer gastvrij ontvangen en als je iets wou weten dan stonden ze voor je klaar, het eten was ook heerlijk en de obers waren ook erg vriendelijk.
Kortom het was een huwelijks reis om nooit meer te vergeten en we gaan zeker terug naar Djerba en naar Ruud voor zijn mooi verhalen die hij vertelde over Djerba.

Terug in nederland missen we alles al, dus we komen echt zeker terug.

we willen de mensen op Djerba bedanken voor hun gastvrijheid, azur-reizen en bovenal Ruud heel erg bedanken voor je mooie verhalen en mede dankzij jou hebben we een hele mooi huwelijksreis gehad
Ruud je bent een top reisleider, echt waar onze complimenten daarvoor.
We willen je het allerbeste wensen voor 2005 want dit verdien je echt, nogmaals bedankt en we komen echt zeker terug.

liefs vincent en miriam

Hoi Vincent & Miriam,

Wat fijn dat jullie een hele leuke huwelijksreis hebben gehad. Zoiets doe je tenslotte maar 1 keer. Jullie hebben nu ook kunnen kennismaken met dit mooie land. Het hele land is de moeite waard om te gaan verkennen. Als je op de site van Pittie kijkt, kun je de vele mogelijkheden zien. http://pittie.web-log.nl/index.log

Het enige wat me van het hart moet is het feit dat jullie verslag wel een reclamespotje lijkt voor Ruud. Hij is natuurlijk een goede reisleider, maar zijn naam wordt wel heel erg vaak genoemd. Hij zal dus wel heel erg bijzonder zijn.

Hopelijk gaan jullie nog vaak naar Tunesië, misschien zie ik jullie wel op de verschillende Tunesiësites.

groetjes Francis

Hallo Vincent en Miriam,

Fijn dat julllie het zo naar je zin gehad hebben en ook toch een boel van het zuiden van Djerba hebben gezien. Ik had al van Ruud gehoord dat jullie het leuk vonden en hij was ook blij met het kaartje wat jullie bij het afscheid aan hem hebben gegeven. Ruud is inderdaad heel bijzonder en ieder die hem meemaakt als reisleider zal dat kunnen beamen, hij geeft gewoon een stukje extra zoals bij jullie toen hij hoorde dat jullie op huwelijksreis waren. Hij is nu druk bezig met die Nederlandstalige excursies en dat was tijdens de feestdagen een groot succes. Een goeie zet dus van Azur Reizen, er is al dikwijls over gepraat en we hebben het uiteindelijk toch voor elkaar gekregen. De rest van Tunesie is natuurlijk ook de moeite waardf, maar djerba is toch anders en veel dichter bij de Sahara gelegen. Kom dus nog maar een terug naar Djerba, er valt nog genog te zien en te verkennen. Mochten jullie leuke foto’s hebben van die excursies dan kunnen jullie ze plaatsen op de Djerba Groep
Bedankt voor jullie reactie en hopelijk tot ziens op Djerba.

Groetjes,
Marianna

Hoi Francis,

Het lijkt me toch geen probleem als iemand of iets veel genoemd word. Dat geld zowel voor negatieve als positieve ervaringen. Ruud heeft hard gewerkt om Djerba terug in de belangstelling te krijgen wat Nederland betreft en hij heeft zich ook steeds sterk gemaakt voor Nederlandstalige excursies, gewoon omdat daar steeds veel vraag naar was, zowel van Belgen als van Nederlanders.
Ook ik ben daar druk mee bezig geweest en geloof me dat heeft heel wat tijd gekost, zowel hier als op Djerba zelf.
Nu is het dan zover en dan mag dat ook best eens gezegd worden. Bovendien hebben Miriam en Vincent dat blijkbaar zo gevoeld en wilden dat op deze manier nog eens duidelijk maken, moet kunnen dacht ik zo.

Hallo Marianna,

Welkom terug in het frissse Nederland. Je zult al wel terug willen naar Djerba!
Nee het is geen probleem als iemand tevreden is over een reisleider en Ruud heeft er veel voor gedaan.
Het was alleen dat het me opviel en dat ik dus begreep dat hij heel bijzonder is! Nederlandse excursies zijn natuurlijk heel goed.

groetjes
Francis

Hoi Marianna en francis,

Leuk om jullie reactie te lezen wat betreft ruud.
En ja wij hebben het echt top gehad mede door Ruud dat wij juist wel vonden dat hij in het zonnetje gezet mag worden, en na zo’n moeilijke tijd vinden we dit zeker op zijn plaats.
Dus nog een keer die het wel horen" Ruud je bent een kanjer"
Dit hadden we nog niet gelezen want we zijn vaker te vinden op de djerba groep, dus hier zullen we ook wat vaker op kijken
We gaan zeker terug naar djerba want we willen inderdaad nog veel meer zien en mee maken.

groetjes vincent en miriam