Schandalige behandeling rolstoeler ik moest kruipend door vliegtuig omdat cabinestoel niet door gangpad kon, moest in midden van vliegtuig instappen en naar 3de rij premium kruipen mijn arm ging hierbij uit de kom. Purser zei dat bij dit type er altijd in het midden ingestapt moest worden maar het rare was dat op Schiphol je wel van voren uitstapte en door de premium klasse kon wel het cabinestoeltje. Tijdens de vlucht werd er niet meer geïnformeerd hoe het ging door personeel wel de andere passagiers informeerden en waren allen erg ontdaan over het geen wat er met mij gebeurde en spraken er schande over. Toen mijn man op de knop voor hulp personeel drukte om een glaasje water voor mijn pijnstiller te vragen liepen ze gewoon langs ons heen. We verder gewoon genegeerd. Vreselijk veel pijn geleden en bij aankomst Schiphol bleek ook nog dat mijn rolstoel op bagageband gezet was en niet zoals afgesproken bij de gate na 1 uur werd hij zwaar beschadigd bij gate afgeleverd. Personeel van medische assistentie zijn al die tijd bij me gebleven ook de co-piloot. Hij had alleen van het personeel gehoord dat ik problemen met mijn arm had maar over de manier hoe ik het vliegtuig in moest was hun tijdens de vlucht niks verteld. Het was verschrikkelijk en mensonterend alle passagiers zaten al, ik mocht niet als eerste, zoals normaal gebeurd, iedereen zag mij schuiven door het gangpad alleen mijn man mocht me helpen andere passagiers wilde wel maar mochten niet van purser. Ben door spoedhulp ziekenhuis behandeld,arm nu wel weer in kom maar nog steeds tintelingen in arm. Moet rust nemen en mitella dragen,hopelijk geen blijvende schade aan arm.
Nou als de service aan boord zo slecht is,dan weet je voor de volgende keer dat je een andere vliegtuigmaatschappij moet nemen.
Had je toen al gemeld aan je reisbureau dat je een rolstoel passagier bent?
Verschrikkelijk zeg! Wat een belachelijk gedrag! Heb je niet een hele dikke klacht bij Arkefly ingediend? Ik zou hier zeker een excuus, dan wel schadevergoeding op zn plaats vinden!
Wat vreselijk, de tranen springen ervan in mijn ogen, echt waar. Of je nu wel of niet gemeld hebt dat je rolstoelpassagier bent, doet toch niet ter zake. U bent slachtoffer van dit onmenselijke gedrag van het cabinepersoneel, u bent niet de dader. Zo’n behandeling verdient niemand.
Er is nog een rubriek: Ervaringen met Arkefly http://www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=125 Daar past deze klacht perfect bij.