Hey,
Ik wil in november naar costa rica, nu heb ik na uitgebreid onderzoek 2 keuzes over. Baobab of Sawadee. Ik ben 22 en ga alleen en neig nu naar de singlereis van baobab, heeft iemand hier ervaring mee?
of misschien een goede tip?
groetjes
Hey,
Ik wil in november naar costa rica, nu heb ik na uitgebreid onderzoek 2 keuzes over. Baobab of Sawadee. Ik ben 22 en ga alleen en neig nu naar de singlereis van baobab, heeft iemand hier ervaring mee?
of misschien een goede tip?
groetjes
Hoi,
Ik heb ook een singlereis gemaakt afgelopen november met Baobab al dan niet naar Costa Rica en dat is mij zeer bevallen. Voor mijn reis naar Costa Rica heb ik daarentegen gewoon in een groep vertoefd en dat kan ook heel erg makkelijk. De meeste mensen in een groep willen het land zien en staan open voor andere personen, anders dien je m.i. niet met groepsreis mee te gaan. Ik zou eerder kijken naar welke reis je qua bezienswaardigheden interessanter vindt dan welke reis een singlereis is. Echt het is niet zo eng als iedereen denkt, zegt of je aan praat.
Gewoon lekker doen.
By the way Costa Rica is een heel mooi land en een goede keuze.
Groetjes Karin
bedankt voor je reactie!
Ik ben 29 en heb vorig jaar Costa Rica in mijn eentje gedaan. Nou, mijn kleine buurmeisje van 12 kan dat ook. Het is allemaal zo makkelijk te doen. Het voordeel daarvan is dat als je ergens weg wilt je op dat moment nog actie kunt ondernemen. Het tegenovergestelde is mij meer overkomen. Sommige plekken waren zo heerlijk dat ik daar lekker wat langer ben gebleven. Ik verzeker je, je kan het makkelijk alleen. Eigenlijk vind ik dat iedereen een keer zoiets in zijn eentje moet doen, want het is een groot avontuur en je wordt er echt een wereldvrouw van. Niets houdt je meer tegen als je terug bent, je durft alles. Ik ben mezelf echt tegengekomen. Vooral als ik denk hoe ik gehandeld heb in lastige situaties. Vaak dacht ik achteraf, zo dat heb je goed gedaan Jes!! Uiteraard heb ik ook dingen gedaan waar ik niet echt trots op ben, maar die wel goed zijn afgelopen. Daar leer je ook van.
Echt waar, je kunt het makkelijk alleen. Mijn reisverhaal staat op hyves. Jessica de koning 29 jaar purmerend.
Uiteraard, als je denkt dat het niets voor je is moet je het vooral niet doen. Je kent jezelf het beste en zoals mijn vader altijd zegt: bij twijfel niet inhalen. Ik kan je wel vertellen dat als je alleen gaat het het avontuur van je leven wordt.