Hallo allemaal,
Ik ben Monique, 24 jaar en ik wil in oktober 2015 na Costa rica, met een groepsreis.
Ik zoek eigenlijk iemand die ook deze reis wil maken.
Omdat dit mijn eerste verre reis is lijkt het me fijn om iemand naast je te hebben waar je al eerder contact mee hebt gehad.
Het lijkt mij gewoon super leuk met een groep deze reis te maken, hou er van om nieuwe mensen te leren kennen.
Ben jij ook zo, en heb jij ook interesse om in oktober ook na Costa rica te gaan, dan hoor ik dat graag
Groetjes!
welke reis als ik vragen mag, al iets op het oog?
Dag Monique,
Ik zou hoe dan ook zeggen, lekker doen, boeken die reis, Costa Rica is prachtig!
Ook al vind je niet meteen iemand om samen mee in het vliegtuig te stappen. Zeker als je een groepsreis boekt waar meerdere mensen alleen reizen, zit je goed hoor. Mensen maken snel contact. Je kunt ook alleen op pad wanneer je wil, of juist aansluiten als je gezelschap wilt. Begrijpelijk ook dat je van te voren iemand wil leren kennen, maar laat het je vooral niet weerhouden. Je bent waarschijnlijk moediger dan je zelf denkt. Hoe meer alleenboekers tijdens een reis, hoe meer contact je meestal hebt (er zijn ook uitzonderingen! Ik ben ook regelmatig met andere stelletjes op pad gegaan).
Tijdens mijn vorige groepsreizen kon ik (afhankelijk met welke organisatie je reist?) van te voren contact opnemen met de andere deelnemers. Soms kwam ik ze dan al op Schiphol tegen en zaten we samen in het vliegtuig. Andere keren kwam ik de groep op plaats van bestemming tegen.
Hey naamgenoot,
Ik ben 26 jaar en afgelopen september met Djoser richting Costa Rica & Panama geweest.
Top organisatie, leuke groep waar zeker ook alleen reizenden in zitten. Dit is prima te doen!! Je krijgt genoeg vrijheid om te doen wat je wilt.
Just a tip!
Hoi Monique,
ik heb het plan om in juli of augustus naar Costa Rica te gaan. Wilde in eerste instantie met een groepsreis mee, maar mij lijkt het toch veel leuker om zelf alles te bereizen en uit te zoeken. Of met z’n tweeën of inderdaad met iemands bekends (of die ik een paar keer heb gezien van tevoren) een groepsreis maken… Maar jij hebt het over oktober, ben je heel erg gebonden aan deze maand? Of zou je ook in juli/aug kunnen…?
Groetjes, Majorie