Met Baobab naar Costa Rica

In maart ga ik met Baobab naar Costa Rica, het is de Costa Rica compleet reis van 23dgn.
heeft iemand deze reis gemaakt? en wat waren de ervaringen?
Ik hoop dat het goed komt want ik lees veel negatieve berichten over Baobab…:frown:

Sabine

hoi,

ik kan je niets vertellen over Costa Rica, maar kan je wel zeggen dat ik nu twee keer met Baobab weggeweest ben en prima bevallen. 2008 Zuidelijk Afrika en vorig jaar Cuba. Dit jaar wellicht weer een reis met Baobab. Bij mij is het allemaal goed gegaan. Genoeg individuele ruimte en zeer goede reisbegeleiding. Ik zou me niet te druk maken over Baobab. Kijk, qua reisleiding moet je altijd afwachten wie je krijgt, maar volgens mij komt het wel goed!

Fijne reis alvast!
Annegien

Hey Sabine … leuk … ga je op 05 maart met de ‘singles’ reis van Baobab.
Ik zelf heb deze reis namelijk ook geboekt en voor mij is het tevens de eerste keer in Costa Rica. Kijk er naar uit …
Wat betreft de negatieve verhalen over Baobab, er zijn ook genoeg positieve. Ik ga zelf dan ook van het positieve uit en je eigen ervaring hoeft niet hetzelfde te zijn als die van een ander …
Mensen klagen eerder dan dat ze iets positiefs vermelden … :wink:

Hej MrMickey,

Wat toevallig ik ga ook met de single reis mee op 5mrt!
Ik ga ook zeker uit van het positieve maar ik dacht laat ik toch es
zien wat ander reizigers er van vonden/vinden.

Ben je al bezig met de voorbereiding?? Omdat ik laat geboekt heb is het nog niet zeker of ik met dezelfde vlucht >>>mee kan als de rest vd groep das nog ff afwachten. Heb er ontzettend zin in ben de lonley planet al aan het uitpluizen!

gr sabine

Hoi Sabine … zeg maar Mike hoor :wink:
Maarruhh … erg leuk … je bent de eerste waarvan ik dus weet dat je met die reis meegaat. Heb het hele internet al afgeplozen lol2 of er ergens een forum zou staan met deelnemers die met dezelfde reis zouden gaan … not dus. Baobab heeft helaas geen forum momenteel.

Ja ik ben al zeker bezig met de voorbereidingen … vrijwel alles al gekocht wat ik denk nodig te hebben … ik moet eigenlijk alleen nog de koffer inpakken :unibrow: … heb er erg veel zin in.
:vak02: