Wie heeft er zin om mee te gaan naar costa rica in februari 2011 voor 23 dagen??
Ik ben van plan om te boeken bij Sawadee de singlereis, zou leuk zijn als er meer zielen te vinden zijn…want hoe meer zielen hoe meer vreugde zeggen ze;)
Hehe wie weet!!! Nee, helaas! In januari ben ik waarschijnlijk 2 weken vrij… Nog eens kijken waar ik heen ga dan (A) Laat je weten of je over Sawadee te spreken bent?
Uiteraard…fox heb ik al eens mee gereisd en voor MIJ 1 keer en nooit meer, volgens mij is Sawadee vele malen beter, maar dat zal ik ervaren inderdaad.
Je hoort van me!
Ziet er leuk uit, ik wil zelf in juli/augustus volgend jaar.
Mag ik vragen wat er mis was met FOX? ik zit nl. daar wel over na te denken om met hun de rondreis te doen.
B.v.d.
Ik vond Fox veel te saai en toeristisch. Alleen maar de o zo bekende hoogtepunten van een land, zeer toeristisch dus, weinig tot geen avontuur laat staan actie. Alles word naar mijn mening best wel snel afgejakkerd.
Het is leuk voor de wat stijvere mensen die van veel luxe houden, geen nageltjes willen breken en geen gekke dingen willen doen die buiten het toeristen pad vallen. Maar dat is enkel mijn mening, er zullen ook genoeg mensen zijn die op Fox zweren, al is het alleen al voor de prijs. Want Fox is gewoon stukken goedkoper dan bijvoorbeeld Sawadee, maar ik denk dat dat ook zeker ergens aan ligt.
Voor mij nooit meer Fox, tenzij ik de 50 gepasseerd ben, om het wat rustiger aan te doen misschien.
Maar ik weet natuurlijk niet waar jij van houd en wat voor type je bent, misschien spreekt Fox jou juist wel heel erg aan. Vraag het ook eens aan iemand die helemaal weg is van Fox om zo je eigen beeld en mening te kunnen vormen.
Ik zou je alleen maar willen zeggen: staar je niet blind op de prijs, dat verschil moet toch echt ergens aan liggen.
Heey Viena,
Ik wil ook graag naar costa rica ,misscien in combinatie met panama en niquragra volgend jaar
moet mijn vakantie planning nog doorgeven wanneer ben jij beschikbaar ,ben afgelopen mei met Djoser rondreis gemaakt van 23dagen heel Vietnam wat heel bijzonder mooi indrukwekkend was.
Groetjes Gerda
Allereerst…super dat je ook naar Costa Rica wil gaan!
Ik heb de reis van 23 dagen bij Sawadee geboekt, met vertrek op 18 februari.
Ik heb van veel mensen gehoord dat je echt minimaal 3 weken nodig hebt om Costa Rica te bewonderen omdat het zo enorm veel te bieden heeft.
Dat is dan ook de reden dat ik alleen heb gekozen voor een reis door Costa Rica en geen Panama e.d. erbij.
Echter een collega van mij heeft de reis met Djoser gemaakt van 23 dagen Costa Rica & Panama en vond dit helemaal geweldig. Maar hoe dan ook, welke reis je ook boekt, ik denk dat je altijd verzekerd bent van een super ervaring erbij :d:d
Laat even weten wat je uiteindelijk besluit, ben benieuwd, leuk!