Voor komende jaar wil ik graag een keer op vakantie naar Costa Rica. Heb hier veel van gezien en gehoord en wil het graag een keer met eigen ogen zien.
Ben hiervoor 2 x naar de Verenigde Staten geweest en daar alles zelf geregeld met paar vrienden. Omdat mijn spaans niet best is, zeg maar dramatisch :disgust:, wil ik dit in Costa Rica dus maar niet proberen.
Wie is er wel eens met een georganiseerde reis naar Costa Rica geweest of in ander land in Midden Amerika? Hoe is dat bevallen en welke organisaties zijn aanraders? Wat is de beste tijd om te gaan? Wat mag ik zeker niet missen?
En uiteraard, wie heeft er al plannen om die kant uit te gaan? Qua tijd ben ik niet gebonden aan een vaste periode.
Nou Costa Rica is zeker aan te bevelen man
Ben er geweest zo;n 4 jaar geleden met Fox Singlereizen, en eerlijk gezegd zou ik zonder na te denken nogmaals die reis willen doen
Ik heb tijdje terug geboekt bij Fox!. Ik vertrek 9 april met de Actief Costa Rica reis. Erg leuk en veelzijdig programma, goede accomodaties en relatief korte reisdagen.