Hallo allemaal!
Wie heeft er zin om op korte termijn naar Costa Rica te gaan? Mijn voorkeur gaat uit naar een georganiseerde reis van circa 3 weken.
Groetjes,
Esther
31 jaar
Hallo allemaal!
Wie heeft er zin om op korte termijn naar Costa Rica te gaan? Mijn voorkeur gaat uit naar een georganiseerde reis van circa 3 weken.
Groetjes,
Esther
31 jaar
Ik sta op punt te boeken bij Fox vakanties. De Actief Costa Rica reis is daar vrij populair en gaat vrijwel zo goed als zeker meerdere male door in de komende maanden.
Heey Esther,
Ik wil zelf in april/mei voor 2 a 3 weken naar Costa Rica(+Nicaragua/Panama). Ik wil zelf graag met een single groepsrondreis mee omdat je dan allemaal “alleen” bent en niet te maken hebt met allemaal stelletjes. Ik heb voor deze periode 9 opties gevonden bij Fox, Koningaap, Mambo en Reislust. Misschien ook wat voor jou??
Groetjes Dewy
Heey Thoughtless,
Ik begrijp zelf niet waarom mensen kiezen voor de Actief Costa Rica Reis, ik vind die reis helemaal niet actief en in vergelijking met alle andere reizen zie en doe je ook veel minder… Maar je hebt helemaal gelijk hoor, hij is erg populair, ik begrijp alleen niet waarom. Ivm de leeftijd van de reisgenoten is deze reis voor mij op dit moment de meest gunstige reis om te boeken maar ik vind de reis niet spectaculair genoeg… Moeilijk moeilijk moeilijk…! Ik wilde graag even weten wat jouw reden is om juist voor deze reis te kiezen.
Groetjes Dewy
Je kan de reis natuurlijk zo actief maken als je zelf wilt. Dat vind ik het mooie eraan. Ik ga zeker raften en mountainbiken, en aan een tuigje tussen de boomtoppen hangen ga ik zeker doen.
Het is voor mij mijn eerste verre reis en had veel goede verhalen gehoord over deze reis van Fox, vandaar mijn keuze.
Bedankt voor je reactie!! Ik ga zelf nog even tobben over welke reis ik zal gaan boeken
Groetjes Dewy
Succes met maken van je keuze. Ik heb trouwens 2 weken geleden definitief geboekt voor de reis in april. Zijn nu met 10 mensen. Gemiddelde leeftijd is rond de 30, dus niet al te hoog ![]()
Iedereen heeft alleen geboekt, dat vind ik ook wel belangrijk.
Leuk dat je al geboekt hebt!!! Ik had al even gekeken en zag dat de leeftijden inderdaad zeer gunstig zijn (ik ben zelf 27). Ik vind het inderdaad ook belangrijk dat iedereen alleen boekt, daar let ik ook wel op ja. Heel veel plezier in ieder geval!!! Ik hoop dat de verre reizen je goed gaan bevallen, maar dat moet helemaal goed komen!!! Groetjes Dewy