Sawadee Canada / Alaska iemand?

Iemand toevallig al naar deze reizen gekeken of plannen om te boeken?

Ik wil alleen reizen. Adviseren jullie dan de ‘singles datum’ te kiezen of juist niet?

Hoi twdi,

Ik zit naar dezelfde reis te kijken alleen dan bij shoestring (is €300,- goedkoper): http://shoestring.nl/noord-amerika/canada/canada

Weet je al wanneer je wil gaan? Ik zit aan de reis van 2-8 te denken en reis ook alleen.

Groetjes

Die reis van shoestring had ik nog niet gevonden inderdaad.
Zo op het oog lijkt die inderdaad overeen te komen. Hij is wel wat korter kwa dagen, dus dat zal het prijsverschil wel zijn denk ik.

Wanneer weet ik nog niet precies. Augustus is inderdaad een mooie periode om te gaan. In 2006 was ik er eind sept. begin oktober maar had wel een camper. De herft is er dan in aantocht wat super mooie kleuren in de natuur geeft, maar in jasper was het 's nachts dan al -10. Beetje fris voor een tent :slight_smile:

Ben je er ooit eerder geweest?

Heey,

Nooit eerder in Canada geweest, maar aan alle foto’s te zien lijkt het me een prachtige reis. Ook baobab heeft een zelfde reis maar de gemiddelde leeftijd ligt daar meestal vrij hoog. En daar ben ik bij sawadee ook een beetje bang voor. Heb wel eerder met shoestring gereisd en dat is erg goed bevallen. Meestal genoeg vrijheid om je eigen gang te gaan en 's avonds altijd wel iemand om mee te gaan eten of drinken. Meestal de single reis geboekt omdat je dan toch makkelijk contact maakt met de andere, maar hangt ook een beetje af van de vertrekdata en of een singlereis mogelijk is.

Ik hou voorlopig hun sites gewoon in de gaten en zie wel of er mensen boeken. Dan kan ik altijd nog een keuze maken met welke ik mee ga (ga vooral op leeftijd en aantal alleen reizende selecteren). Wilde eigenlijk in september gaan, maar dat is vanwege verplichtingen niet mogelijk. Daarom dus in augustus, bijkomend voordeel is dan idd dat het niet zo koud is om te kamperen.

Groetjes

Hoi, ik heb deze reis vorig jaar gedaan met Baobab, en dat was echt een super ervaring, kijk misschien ook daar eens … altijd handig om prijzen en groepssamenstellingen te vergelijken!

Hoi TWDI

Dacht in een ander bericht te zien dat je uit tilburg komt???
Ik ben Cathy (32) en kom uit Tilburg. Ben van plan om naar Canada te gaan in augustus of september 2012. Ook single en ben dus ook aan het kijken naar rondreizen die georganiseerd zijn.
Wanneer we allen zon reis willen maken is een gezamenlijke reis mogelijk nog een leuke optie. Zelf ben ik geinteresseerd naar de fauna van canada. Natuurlijk ook de scenerys etc.
Ik hoor graag of je deze plannen nog hebt of inmiddels al iets geboekt hebt.
Groeten Cathy