Hoi,
Ik heb ik de brochure van Shoestring een geweldig mooie reis gezien naar Canada (16 dgn).
Ik ben benieuwd wie er nog meer interesse hebben om deze reis te gaan maken.
Laat eens wat van je horen.
Groet,
Suus
Hoi,
Ik heb ik de brochure van Shoestring een geweldig mooie reis gezien naar Canada (16 dgn).
Ik ben benieuwd wie er nog meer interesse hebben om deze reis te gaan maken.
Laat eens wat van je horen.
Groet,
Suus
hej suus,
Deze reis heb ik ook bekeken, ik vind hem erg duur.
Misschien vind je het leuk om er op msn verder over te praten?
Stuur m’n msn adres naar je privé
Groetjes,
Melvin
Hoi!
Ik ben van plan om ook naar Canada te gaan, maar zie eigenlijk een georganiseerde reis niet zo zitten, maar in mn uppie ook niet…
Ik wilde alleen wel wat langer gaan 3/4 weken…
Hoe denken jullie daarover??
Groetjes Lilith
Als de er mogelijkheden zijn bij m’n werkgever zou ik dat graag willen. Enkel heb ik nogal wat vrij nodig in het jaar zelf, ben dit jaar begonnen met -32 uur, krijg 280 uur per jaar en heb nu nog 200 uur staan… Word lastig maar valt te proberen.
Waarom lijkt je een georganiseerde reis niets? Slechte ervaringen mee of heb je het liever in eigen hand?
mvg,
Melvin
Hoi,
Nou ik zou ook wel 3 of 4 weken op vakantie willen, maar ik heb ook niet zo veel vakantiedagen. ![]()
Ik had gedacht in juli 2 weken naar Canada te gaan en dan in september of oktober nog een weekje vrij te nemen.
Omdat ik in principe alleen op vakantie ga, vond ik de reis van Shoestring wel aantrekkelijk. Je reist dan met een groep van min. 8 personen en het vervoer en overnachting is al geregeld. En de reisroute is ook OK.
Canada is natuurlijk wel een land waar je makkelijk zelf een reis kan plannen, maar dan moet je wel met een groepje mensen gaan vind ik. Dat lijkt mij niet echt gezellig alleen.
Groet,
Suus
Ola,
Ik ga over een jaar een jaar weg naar Canada…Max het eerste half jaar voor mijn studie (onderzoek) en werken en dan min. een half jaar door Canada te reizen en werken!! Iemand die ook zin heeft om vanaf september 2008 rond te trekken?
grt.
Mira
Zou ook heel erg graag naar Canada willen, maar dan ook zelf georganiseerd. Ik vind de Shoestring reizen toch wel erg duur.
Ook zijn twee weken wel iets te kort denk ik, drie tot vier weken is toch wel beter denk ik…
Canada is ook één van de (vele) landen die nog op mijn lijstje staan, maar twee weken is inderdaad nogal weinig. Ik heb zelfs al zitten kijkn om twee keer te gaan: één keertje het westen, en één keertje het oosten. Verder spreken ze er nogal goed Engels (of Frans
), dus ongeorganiseerd moet echt wel kunnen.
Groetjes,
Bart
Hoi Bart en Sabbetrotter,
Nou, misschien dat ik toch 3 weken ga. En dan British Columbia en de Rockies en misschien nog een stukje USA.
Ongeorganiseerd kan inderdaad wel, Canada is wel een veilig land (maar … pas op voor beren ;). Maar ik heb liever van te voren alles geregeld, de overnachtingen, de route en het vervoer.
Wat zijn jullie van plan?
Groetjes,
Suus
Hoi Suus,
eerlijk gezegd nog weinig plannen, enkel met wat mensen gesproken die er geweest zijn (BC, Calgary, …),
en daarvan kreeg ik de indruk van een makkelijk te bereizen land (auto huren en rijden maar) met vriendelijke mensen (en beren :unibrow: ).
Kan natuurlijk ook perfect individueel (ofwel doe je het zelf, ofwel zijn er reisbureaus die pakketten aanbieden). Het geeft zekerheid, maar bij een ‘waaw, wat is het hier fantastisch’-moment heb je niet de flexibiliteit om wat langer te blijven. Altijd wel moeilijk kiezen :tssk:
Groetjes,
Bart
mMm canada leuke herinneringen!! canada in de zomer is een must!! doen gewoon, een pracht land!! En iedereen is er erg vriendelijk en hulpzaam!