4 weken Canada, zomer 2014! Wie gaat er mee?

Heee,

Ik heb deze zomer 4 weken vakantie (15juli t/m 15augustus) en wil heel graag een reis(je) maken. Het liefst zou ik naar Canada gaan, maar als iemand een ander leuk plan heeft, sta ik daar ook voor open.

De route die ik graag wil maken is van Calgary naar Vancouver, inclusief Vancouver Island… (ORKA’S!! :slight_smile: ) Concrete plannen heb ik nog niet, maar dat lijkt me leuk om samen te doen!

Iets over mij:

• Ik ben 23 jaar en werkzaam als verpleegkundige.
  • Momenteel nog bezig met een vervolgstudie, vandaar alleen de zomerperiode beschikbaar.
  • Avontuurlijk
  •  Gek op zwemmen & op mooie natuur

• In voor actieve vakantie, maar vind het ook heerlijk om een dagje niks te ondernemen.
  • Vind het leuk om een avondje te stappen of een drankje te doen in de kroeg :wink:

Ben jij ook iemand die houdt van een avontuurlijke vakantie met mooie natuur en rond dezelfde leeftijd?

Laat het me weten :slight_smile:

Groetjes,

Anne

Hoi Anne,

Je verhaal klinkt interessant, ondanks dat je nog geen concrete plannen hebt!
Canada spreekt me heel erg aan, net als Amerika trouwens. In de zomermaanden (half juli-half augustus) ben ik vrij en zou dan graag voor 3-4 weken naar Canada en/of Noord-Amerika gaan! Aangezien m’n vriendengroep er de centjes niet voor heeft, ben ik ook opzoek naar een reisgenoot / reisgenoten.
Ik ben Davy, 26, werkend en studerend en ben zeker in voor een actieve vakantie met veel bezienswaardigheden, waarbij een avondje in de kroeg natuurlijk niet mag ontbreken:).

Zou je het leuk vinden om eens ideeen uit te wisselen?

Groetjes,
Davy

Hoi Davy!

Dat lijkt me leuk! Kan ik je ook een privé berichtje sturen? Kan nog niet echt wijs worden van het forum, haha

Via Wereldwijzer app

Ik zou ook naar Canada willen. 3-4 weken klinkt goed.