Hoihoi
Ik ben op zoek naar een reisgenoot voor een rondreis door Canada deze zomer.
Zelf heb ik 1.5 jaar op Vancouver Island gewoond maar verder weinig van canada gezien.
Mijn idee is om van oost naar west te rijden of een rondreis te doen in bc incl banff jasper.
Gezien ik nog steeds vrienden heb op Vancouver Island wil ik daar graag eindigen en daar zelf nog een paar dgn verblijven
Ik sta open voor suggesties. Ik wil evt nog 1 wk rondreis cali usa bijboeken…
Ben een rustige jongedame van 31. Verder een natuurmens en cultureel ingesteld.
Lijkt het he wat…laat ff berichie achter 
Hoi!
Dat klinkt interessant, heb je ook al concrete plannen voor welke periode? Ik ben zelf ook voorzichtig een reis aan het plannen, maar wacht nog op een reactie van 2 vrienden. Vandaar dat ik zelf nog geen oproep geplaatst heb.
Ik heb begin augustus een bruiloft in Oost Canada en als ik daarheen ga wil ik eigenlijk ook vrienden in West Canada opzoeken.
Op Vancouver Island ben ik 5 jaar geleden samen met een vriend geweest, mooi gebied zo langs de oceaan! We hebben toen vanuit Calgary eerst vrienden bezocht en vervolgens een rondreis via o.a. Jasper en het Wells Gray Park naar Vancouver Island en via Golden weer naar Calgary. Maar dat was in 4 weken, dat was eigenlijk al krap 
Ik ben benieuwd naar je verdere plannen! Daar zou ik wel eens over willen hebben, mag ook via een priveberichtje natuurlijk.
Oh ja niet onbelangrijk, ik ben een jongeman van 31, natuurliefhebber en ik fotografeer graag.