Op zoek naar een reisgenoot m/v voor een rondreis door Canada/VS in aug./sept. 2011

Deze gezellige man van 49 jaar wil zijn droom gaan realiseren door volgend jaar juli/aug./sept. 2011 een mooie rondreis voor een aantal weken door Canada te maken. Alleen is maar alleen, dus daarom zoek ik ook een gezellige m/v die het ook leuk lijkt om samen een rondreis door Canada te maken.

Een treinreis/huur auto, of volledig georganiseerd het behoort allemaal tot de mogelijkheden. Eigenlijk wil ik alles open laten en dit gezamenlijk bespreken met een reisgenoot.
Zelfs sta ik open voor een rondreis door een gedeelte van de VS.

Canada is een enorm groot land, dus dwars door Canada voor maar een paar weken is erg moeilijk wil je ruim de tijd nemen om alle mooie plekjes te bezoeken. Een gedeelte van Canada voor af uit kiezen is een goede optie.

Geïnteresseerden mogen mij te allen tijde een mailtje sturen.
[EMAIL=“Fotograafjan1@casema.nl”]Fotograafjan1@casema.nl

In ieder geval hebben we nog alle tijd om kennis te maken.

Hallo Jan,
Mijn oude plan klonk behoorlijk als wat jij schrijft. Nu na het zien van Brokeback Mountain heb ik mijn gebied verkleind tot Alberta, Canada. In plaats van oost -> west per trein, wil ik nu Calgary - Rocky’s per tent en pick-up of evt. SUV. Maar mijn plan is ook nog heel erg pril. Heb jij net als ik ook zo’n voorpret bij het zoeken naar reisinfo?
Veel plezier bij de voorbereidingen!
Groeten, Kitty:dag:

Hey Kitty,:zon02:

Ik weet ook nog niet zeker of ik van oost naar west ga. Ik ga in ieder geval wel met de auto en of de trein en beslist niet met een tent. Een beetje luxe wil ik wel.:cheer:
Ieder zijn wensen natuurlijk.

Groet Jan

Dag Jan,

Ik ben ook op het net aan t surfen om volgend jaar juli aug een reis door Canada te maken.
Ik wil naar Vancouver’. Daar met een auto een rondreis maken. Dan naar de kust. Met de ferry naar Vancouver Island en dan hopen dat ik walvissen en orka’s kan zien. En dan over Vancouver Island weer naar beneden, naar Victoria en dan weer naar Vancouver. Ik wil ongeveer 3 weken weg.
Ik weet niet of je mij te “oud” vind. Ik ben een vrouw en ben 58 jaar jaar. Ik vind het niet erg om alleen te gaan. Maar iemand in de buurt is ook leuk.
Denk er over na en ik hoor van je.
groet

Wil
mail. [EMAIL=“wielta@hotmail.com”]wielta@hotmail.com

Hoi.

wil ook graag een reis maken door Canada, maar ook Amerika. (heb in Canada en amerika vrienden wonen.)
En ook op zoek naar een reisgenoot(en)
leeftijd is niet belangrijk…als je maar lol hebt met elkaar.

En wanneer ik graag zou willen vetrekken maart/april, maar iets later mag ook.
lijkt het je wat???

Hoi,

Ik ben van plan om alleen naar Canada te gaan. En ik wil in juli aug.
En ik wil ook niet naar vrienden van anderen. Daar heb ik geen behoefte aan.
Ik hoop dat je iemand vindt die wel met je mee wilt.

groet

Wil

en als we bevoorbeeld in de buurt van me vrienden zijn, mag je mee… maar het hoeft niet natuurlijk.
en het is ook echt niet noodzakkelijk om ze te zien, maar mochten we in de buurt zijn is het mooi mee genomen.