Reisgenoot gezocht voor rondreis Canada (Quebec) eind mei

Hallo, ik ben Frans van Baal en woon in Rijen (NB). Ik ben 67 jaar, weduwnaar, heb wel een vriendin, maar die wil helaas niet mee. Ik zoek een reisgenoot om samen met mij rond te trekken met een auto (trektocht) door **Canada **(Quebec, Ontario). Ik zou graag eind mei willen vertrekken voor 16 dagen. Overnachten in jeugdherbergen of campings. Ik ben al vaker op trektocht door heel de VS en Canada geweest, samen met mijn vrouw, maar alleen vind ik toch niet zo gezellig. Heb je interesse om mee te gaan? Het is mijn bedoeling om iedere dag verder te trekken en veel te zien, vooral ook wandelen in de mooie natuur. :smile:

Hey Frans,
Canada zou ik ook graag eens bezoeken …zeker rondtrekkend met auto … graag antwoordje terug op : [EMAIL=“twanMJN@hotmail.com”]twanMJN@hotmail.com
Groetjes,
Tony

Hoi Tony, dank je voor je reactie. Bel me maar een keer om wat af te spreken: mijn telefoonnummer 's-avonds na 21.30 uur is: 0161-225929

mijn e-mail adres bij mijn dochter is: [EMAIL=“em.lemmen@hetnet.nl”]em.lemmen@hetnet.nl. Ik heb zelf nl. geen computer.

Hallo
Zag dat de reis gepland was in mei. Bent u nog geweest?