Hoi, wij zijn Susanne (35) en Esther (27) en we zijn van plan om eind augustus/begin september een (auto)rondreis te gaan maken door West-Canada (21 dgn).
Voor de gezelligheid en om de kosten een beetje te drukken zijn we op zoek naar één of twee reisgenoten, die met ons mee zouden willen.
Spreekt dit je aan en wil je graag wat van Canada zien, laat dan wat van je horen.
Heb eerder een oproep op dit forum geplaatst voor een relax vakantie, maar dit klinkt ook erg goed! Vriendin van mij heeft ook een rondreis door Canada gemaakt met de auto en was super enthousiast. (en de foto’s zagen er goed uit!)
Hebben jullie al plannen gemaakt? Waar jullie precies heen willen?
Hoi reislustig types,
Leuk zeg dat je plannen hebt om o.a. naar Canada te gaan, hoewel ik de uiteinden van de wereld al heb gezien, Hawaii en Australie heb ik Canada nog nooit aangedaan, maar staat zeker nog op het verlanglijstje. Het lijkt me dan ook erg leuk om, als het klikt, met jullie die reis te maken. Omdat ik een vaste en verantwoordelijke baan heb, kan ik niet meer dan ongeveer 3 weken vrij nemen. Ik hoop dat dat niet bezwaarlijk is…??
zelf ben ik 26 en woon in hartje rotterdam, HBO niveau, prettig gestoord en eveneens reislustig… ik zou zeggen, voeg me toe aan msn en kunnen we eens in contact treden, groetjes Ferdi at:
[EMAIL=“ferdivgurp@hotmail.com”]ferdivgurp@hotmail.com
Ik vlieg op 1 aug naar Vancouver, om daar 29 aug weer te vertrekken. Kamperen lijkt me super, maar voor mij financieel alleen haalbaar als ik de kosten met meerdere mensen kan splitten. Hebben jullie al concrete data in gedachten? Mocht dit in augustus vallen, dan ben ik zeer geinteresseerd.
hi esther en suus,
mijn naam is perry, ik ben een 31 jarige jongen, die al menig maal in canada en usa geweest is, meestal met camper. dit is echt super. (wild)kamperen, bbq, kampvuur, goede verhalen, wildlife achterna zitten, zoals beren, herten, elanden en coyotes. mooie wandelingen, suuuuper mooie ongestoorde natuur, beetje avontuurlijke dingen doen zoals quatten of kanoën, al met al: een droomvakantie. ik ben voor deze zomer ook op zoek naar iemand of nog beter, 2 iemanden voor 3 weken. voor de gezelligheid en de kosten te delen. ik ben flexibel, gezellig, betrouwbaar en netjes. bovenal een heel goede gids. ben British Columbia al helemaal rondgereisd. wil serieus kennis maken om mogelijkheden te bespreken. kan gelijk fotoboek vol mooie plaatjes laten zien. sta open voor alle leuke ideeën. hoor graag snel wat…perry