Reisgenoot gezocht Amerika/Canada zomer 2016

Hoi medereizigers,

Ik ben Steffi, 26 jaar en ik kom uit Tilburg. Ik wil heel graag in de zomer van 2016 een reis van max. 3 weken door de VS en Canada maken. Ik heb 2 opties in mijn hoofd:

1. Seattle/Portland en omgeving - Vancouver - Jasper/Banff National Park
  2. (Chicago) - Toronto - Niagara Falls - Ottawa

Wil jij deze plekken ook nog graag zien en heb jij ook nog geen reisgenootje?
Stuur dan even een berichtje!

Groetjes Steffi

1 like

ik vertrek 6juni 2015 naar vancouver/vancouver island, seattle… ben er reeds geweest maar zou zeker interesse hebben om in 2016 opnieuw tegaan sammy vanderstraeten is mijn facebook je mag me contacteren moest je interesse hebben op de profiel foto lig ik in het zwembad met nog een vriend erbij… (ben van hasselt en 27j)

grtzz sammy

Hoi Steffi,

Ik ben ook 26 jaar en kom uit Nijverdal. Ik zou ook heel graag door Canada reizen in 2016 en ik heb wel interesse om evt samen te reizen. Als je inmiddels nog geen reisgenoot hebben gevonden, hoor ik het graag.

Groetjes Mirjam

Hee Mirjam!

Leuk! Ik stuur je even een privéberichtje! :slight_smile:

Groetjes Steffi

Hoi Steffi,

Ik ben 27 jaar en zou graag die kant een keer bekijken, weet niet of je al samen met Mirjam een plan hebt gemaakt ?? Ik hoor sowieso graag iets van je !

groetjes Joris

Hoi Joris
Ik wilde je een PB sturen, maar je postvak is vol. :-/

Hoi Jart, ik probeerde je een pb te sturen tot twee x toe, maar kan in mijn berichten niet zien of die verzonden is.
Heb je al wat ontvangen?

Hoi Steffi

Ik wil in Mei 2016 een soort gelijk reis maken. Van de westkust naar de oostkust in Canada met een uitstapje naar Amerika.

Mijn idee is van Vancouver naar Toronto. Verder sta ik open voor suggeties.

Als je interesse hebt hoor ik graag van je.

Rene

Ik sta voor meerdere bestemmingen open, als het maar met goed gezelschap is [emoji6]

Deze reis lijkt me iig erg mooi!

Wil je met een groepje reizen of zoek je 1 reisgenootje?

Ik ben 27 en woon in Friesland.

Hoi

Ik zoek eigenlijk 1 ideale reisgenoot omdat dit meer vrijheid geeft dan met een groepje.

Ik woon in Zuid Holland maar afstand is te altijd te overbruggen toch ? :slight_smile:

Hoi Steffi en eventueel ook aan alle andere Canadaplanners,

ik ben 36 jaar en kom uit België (buurt van Antwerpen). Ik zou heel graag naar Canada trekken in 2016 (mei - juni), ik zag Jasper en Banff Nationale parken al verschijnen. Dat zijn de zaken die ik zelf heel graag zou willen zien.

Mochten er nog mensen zijn die een reisgenoot zoeken, stuur me maar een bericht.

Groetjes
Tom

Goedenavond Tom

Ik ben zelf ook op zoek naar een Canada genoot om in mei/juni door Canada heen te trekken met een camper.

Ik hoor graag van je
Rene

Ik kijk ook even gezellig mee ! lijkt me prachtig om met een groep rond te reizen
man 26 jaar uit brabant :slight_smile:

Ik ben deze zomer naar Canada geweest, en heb nog een discovery pass (toegangskaart), geldig voor alle nationale parken in Canada, voor alle inzittende van het voertuig. nog geldig tot eind juni 2016. aankoopprijs +/-100 euro. Voor 25 euro mag hij weg.

Beste Steffi

Ik zou voor een cursus naar Canada re en zou daar zijn rond 12 juni. Graag zou ik nog wat rondreizen en zeker de avontuurlijke dingen doen en natuurparken off course. Ik heb zelf ook een rijbewijs. Ik hou ook van low budget reizen en zou graag een maatje hebben :wink:

Laat me maar iets weten over jou plannen !!!

Ianthe

Beste

Ik zou voor een cursus naar Canada reizen en zou daar zijn rond 12 juni. Graag zou ik nog wat rondreizen en zeker de avontuurlijke dingen doen en natuurparken off course. Ik heb zelf ook een rijbewijs. Ik hou ook van low budget reizen en zou graag een maatje hebben :wink:
De dingen waarover hier gesproken wordt, vind ik al super.
Laat me aub iets weten

Laat me maar iets weten over jou plannen !!!

Ianthe

Hoi Steffi,

Heb je al een reisgenoot gevonden?

Ik heb precies dezelfde plannen (ben ook 26) en zoek ook nog een reisgenootje.

Graag hoor ik van je!

Groeten Marleen.

Hoi allemaal!

Canada is zo gaaaaaf! Daar wil ik ook echt nog graag naartoe, lekker rondrijden, NP’s bezoeken, kamperen etc! Alleen wil ik wel minimaal 4 weken gaan i.p.v. 3 omdat je dan meer kunt zien! Gezelliger en ook goedkoper lijkt het mij om lekker samen een auto te delen en door het land te crossen!

Zijn er nog mensen die heen willen en die nog geen gezelschap hebben of waar nog een plekje vrij is in de auto? :slight_smile:

Ik hoor het graag! :smiley:

Groetjes Tessa

Hey allemaal,

Ik heb plannen om door Canada te reizen in de eerste drie weken van augustus, eventueel verlengbaar naar vier weken iom m’n baas :wink: Met een auto door het land lijkt me echt een gave ervaring!
Ga liever samen ipv alleen, gezelliger en je kan alle gave ervaringen delen! Iemand met dezelfde plannen is van harte welkom om zich te melden :slight_smile:

Groetjes Tosca (25 jaar)