Canada Oost en West 2013

Voor onze 4 weken trip naar Canada zijn we nog op zoek naar 2 extra reisgenoten om zo met 4 te zijn. Vertrekperiode rond half augustus en september 2013 afhankelijk van vluchtprijzen en dergelijke. We zouden rondtrekken met de tent en huurwagen. Wij zijn 26 en 30 en we zouden het leuk vinden om reisgenootjes te vinden rond dezelfde leeftijd. Wij kijken er alvast naar uit, hopelijk jullie ook!:slight_smile:

Hoi beiden!

Zoeken jullie nog steeds reisgenoten? Ik wil volgend zomer naar Canada en zoek leuke medereizigers! Dus jullie oproep is perfect!

Ik ben een jongen van 31, spontaan, gezellig, makkelijk in de omgang. Ik heb ervaring met reizen met onbekenden, via wereldwijzer.nl. Zoooooo leuk!

Hoop van jullie te horen, groetjes, DC

Hallo,

Super!! We zijn ondertussen al met 3. 2 meisjes 31 en 26 en een jongen ook 31. We hadden graag met 4 geweest omdat dit ideaal is om 1 huurwagen te delen en de kampplaatsen.
We zijn ondertussen al eens samengekomen om het Oosten te bespreken. We komen in Oktober nog eens samen om het Westen te bekijken. De reis zou maximaal 3000 euro kosten, voor de 4 weken alles inbegrepen. (Dus ook 2 binnenlandse vluchten) Stuur misschien eens je e-mailadres door, dan kan ik je het reisschema voor het Oosten al eens doorsturen. D’er kan natuurlijk nog dingen gewijzigd worden naargelang jou interesses.
Ik hou je ook op de hoogte wanneer we precies nog eens afspreken, het zou wel leuk zijn dat je erbij zou kunnen zijn, mocht je dan nog interesse hebben.
We zouden graag de vliegtuigtickets boeken Januari 2013. Dus dit is nog een tijdje;))
Ter info, wij 3 kennen elkaar al, aangezien we op hetzelfde werk werken, maar we zijn het alledrie ook gewoon om met een groep nog onbekende mensen op reis te gaan. Dus laat dit voor jou ook geen probleem zijn!! Wij wonen in de regio Aalter (Oost Vlaanderen) en Kortrijk (West Vlaanderen). België dus;))

Hopelijk tot ziens!!

Groetjes
Marjolijn, Lindsey en Kevin

Dag Marjolijn, Lindsey en Kevin

Ik ben ook van plan om naar ginder te gaan, ik had eerst april of mei in gedachten.
Maar jullie plan lijkt me ook wel super, en zeker om met 4 te gaan !
Ikzelf ben 24 jaar afkomstig uit Knokke-Heist.

Hebben jullie al een 4e man gevonden ?

Groetjes !

Hallo,
Leuk dat je dit ziet zitten!
Zit je op facebook?

Groetjes
Marjolijn,Kevin en Lindsey

Hey,

Ja ik zit op facebook.
Je kan me zoeken op Glenn Victor en tis met een profielfoto met m’n ‘kop’ en een stad in de verte :stuck_out_tongue: haha

Groetjes !