Hoi!
Ik ben voor begin augustus 2013 uitgenodigd voor een bruiloft bij Toronto. Dat is natuurlijk erg leuk, maar tot nu toe ben ik de enige van de vrienden die daar heen wil gaan. Als ik er heen ga zou ik het graag combineren met een bezoek aan vrienden in West Canada (omgeving Calgary). Het liefst zou ik dan in het westen nog een rondreisje maken, maar dat ga ik niet alleen doen.
Daarom zoek ik nu één of meerdere reisgenoten (m/v ongeveer 20-35 jaar). Ik ben zelf een rustige jongeman van 31, een natuurliefhebber en ik mag ook graag fotograferen. 5 jaar geleden heb ik een rondreis van 4 weken gemaakt tussen Calgary en Vancouver Island, echt geweldig! Die omgeving zou ik graag weer bezoeken, maar ik ben ook zeker in voor andere gebieden.
In Oost ben ik nog nooit geweest, als je daar ook leuk door de natuur kan rondreizen is dat ook zeker een optie ipv het Westen. Verder staan alle opties eigenlijk nog open. Het liefst zou ik de rondreis per auto doen en vooral overnachten in B&B’s, maar per camper lijkt me ook leuk.
Wie kan ik overhalen om hier eens over na te denken? Als je meer wil weten over mijn ideeën voor de reis of wat meer over mijzelf wil weten, stuur me dan een berichtje! Ik ben benieuwd, het zou erg leuk zijn als ik (een deel van) de reis samen met één of meer reisgenoten kan gaan doen!
Groetjes Herfoto