Canada juni/juli 2013 voor 3 weken

Hallo!!!

Ik wil in de zomer van 2013 voor ongeveer 3 weken naar Canada en zoek daarvoor een enthousiaste reisgenoot. Ik heb lang gedacht naar Vancouver Island te willen gaan, maar inmiddels sta ik ook open voor andere opties binnen Canada. Misschien reizen van west naar oost met een camper?! Ik noem maar wat!

Ik ben een gezelige, spontane jongen van 31 jaar die van reizen houdt. Ná diverse europatrips en Brazilië en Australië te hebben bezocht lijkt het me nu erg leuk om wat van Canada te zien.
Ik heb in het verleden meerdere reizen gemaakt met onbekenden, in de meeste gevallen via wereldwijzer.nl. Dat was altijd enorm leuk.

Ik hoop de perfecte reispartner te vinden! Die is er vast!!! :wink:

Groetjes, DC

Hoi,

Ik ben een groentje wat betreft backpacken and so on! Maar ben wel te vinden voor Vancouver!
Helaas kan ik enkel in april. Je bekijkt het maar.
Als het je past, hoor ik het wel …

Grtz,
Tine

Hoi,
Ik ben van plan om ook deze zomer naar Canada te gaan. Ik heb familie wonen in Prince George waar ik sowieso heen wil, maar ik wil ook wel verder rondreizen richting Rocky Mountains en Calgary, maar liever niet alleen…
Daarna is het plan om verder te reizen, Zuid-Amerika, Australië, Azië. Maar voor Canada zou ik graag verder praten :slight_smile:
groetjes, Cleo

Hoi,

Wat leuk dat je dit gaat doen, ik ga in de zomer van 2013 ook naar Canada.
Het lijkt me super dit te doen door van west naar oost te reizen, want ik wilde mijn reis afsluiten bij mijn familie zij wonen rond Toronto.

Ik ben 24 jaar en misschien is het leuk om hierover eens verder te praten, emnuijten@gmail.com

Groetjes EM

Hoi, helaas gaat mijn reis niet meer door naar canada! ik doe nu de oostkust van amerika, alles is geboekt

Hey

Al verdere plannen? Ik ben vrij in juli en wil heel graag op reis. Ik ben 25j, vrij sportief.
Een collega deed Canada deze zomer en vond dit super, hij deed een roadtrip met huurauto.
Ik zie camper ook wel zitten. Heb echter niet echt zoveel reis ervaring lange periodes en geen idee van de prijzen ofzo.

Grts
Kim

Ik heb helaas al geboekt, wij gaan naar de oostkust van amerika. grtz, Tine

Je bent al vroeg begonnen met het zoeken naar een reisgenootje zie ik?
Hoe staat het ervoor met Canada en wanneer ben je van plan om te vertrekken?
Graag hoor ik meer van je!

Hi, ik ben er ook over aan het denken om naar Canada te gaan dit jaar, verder hoe en wat en alles is nog in een heeel pril stadium en ik ben flexibel dus er is van alles mogelijk wat mij betreft!

hey,wil ook eens naar canada of eventueel amerika.kan vrij pakken wanneer ik wil en hoelang ook.maar echt alleen gaan wil ik niet.heb nog niks vast gelegd.via auto,camper.maakt niet uit :slight_smile: ben 36 maar wel jong van geest :hihi:
grtz danny :dag: