Canada 1 juli t/m 30 september

Hoi, Van 1 juli t/m 30 september reis ik (René, m, 28 jr) door Canada. Aangezien dit met z’n tweeën niet alleen veel leuker is, maar bovendien ook goedkoper en veiliger, ben ik op zoek naar een leuke reisgenote of reisgenoot (20 – 35 jr). Ben je open, eerlijk en flexibel?
Hou je daarnaast van humor, natuur en goed feesten? Dan ben je mogelijk degene die ik zoek!
Voel je je aangesproken? Stuur me dan een mailtje!

Hi rene,

Ik las je mailtje en je leest al gezellig…wil al jaren reizen maar heb tot zover de stap niet durven zetten…Ik ben wel een feest beest, hou van afwisseling en wil graag nog eens alle delen van de wereld zien…dat zal wel wat moeilijk gaan maar is wel een wens van me…
Ik ben 25 jaar en werk nu bij een reclame bureau waar ik niet echt kan aarden omdat ik niet echt geschikt ben voor een kantoor baan…
Tja wat moet ik nog meer van mezelf vertellen…reageer en dan kunnen verder chatten…

groet,

Ilse : :slight_smile:

Hoi Ilse,

Omdat ik twijfel of mijn reactie (die ik gemaild heb naar je werkadres) van enkele weken geleden is aangekomen, stuur ik je dit mailtje.

NATUURLIJK lijkt het me leuk om verder te chatten. Ik hoor het wel of je dit nog steeds wilt.

Met vriendelijke groet,

René