Reisgenoten gezocht voor Canada

Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar reisgenoten (m/v) voor een backpack vakantie in Canada en Alaska.

Ik ben een 23jarige man uit Merksplas bij Turnhout en ik vertrek op 26 mei 2010 naar Vancouver en heb mijn terugvlucht vanuit Montreal op 26 september 2010.

Naast de vliegtuigtickets heb ik nog geen plannen gemaakt.
Ik vertrek en zie wel wat er op me afkomt.
Ik neem mijn rugzak en mijn tentje mee om door de natuur te trekken en in de steden hoop ik via couchsurfing een slaapplaats te vinden.
Ik dacht ongeveer van eind mei tot eind augustus, begin september in British Columbia en Alaska te vertoeven en dan van daaruit in een maand tijd naar het oosten te trekken, voor mijn retourvlucht.

Ben jij iemand die avontuurlijk is aangelegt en samen met mij Canada wil gaan ontdekken mag je me altijd een berichtje sturen op [EMAIL=“joachimophalfens@hotmail.com”]joachimophalfens@hotmail.com

Groetjes Joachim

ps: tips en ervaringen van mensen die dit al gedaan hebben zijn ook altijd welkom.

Hoi joachim,

zag dat je bij mij een berichtje had achtergelaten.
In de 4 weken dat ik door canada wil reizen, wil ik graag gewoon in een bed slapen. Ik houd er namelijk absoluut niet van om in een tentje te slapen.
Hoop dat je nog iemand weet te vinden
reize en veel plezier
groet, anita

Hoi Joachim,

Kijk eens op het forum van WaarBenJij.Nu! (http://www.waarbenjij.nu/forum/board/www/) Onder de categorie ‘Reisgenoten’ is er een jongen die in dezelfde periode als jij een reisgenoot zoekt in Canada!

Veel succes met het vinden van een reisgenoot, en alvast een fantastische reis door Canada toegewenst. Geniet ervan!

Groetjes,
Isabel
WaarBenJij.Nu

Alloha

Ik ga van 15 juni naar Calgary, 14 augustus terug van vancouver.
Doel is trekkings maken in Rocky’s en de V Island trail lopen.
Niet te geforceerd, beetje hangen en pilsje drinken is tevens mijn streven.
Wel ‘‘budget style’’.
Ik wil niet de hele reis met dezelfde persoon doen, maar laat maar weten wat je plannen zijn en wanneer.

groet Fluks

Hi,

Iemand zin augustus-september met Djoser door Canada (Oost-West) te snorren?

Alle spring-in-'t-velds met een gevoel voor humor dat op het randje is… van harte welkom!

Xxx