Reisgenoot gezocht voor 4 weken Alaska en Canada

Hoi…
Wie ow wie heeft er zin om voor zo’n 4 weken naar Alaska en Canada te gaan? Ik zou het liefste een Suv/ auto huren en dan daar rondtrekken… Ik wil rond half juni gaan tot half juli 2009!! Ben jij flexibel, reislustig en bepakt met wat humor…mail me dan gerust!!! Ik ben 24 jaar en woon in Venray (Limburg)

Groetjes Janet
([EMAIL=“j.roodbeen@home.nl”]j.roodbeen@home.nl)

Ik heb mijn reis uitgestippeld… En ik heb er ontzettend veel zin in! Ik wil rond 20 juni vertrekken, voor ruim 4 weken! Wie is er al een keer in Alaska en Canada geweest en heeft nog goede tips?! Of wie heeft er zin om mee te gaan!!!

Groetjes Janet

Je hebt toevallig niet de gelegenheid om in september te gaan? Want ik zoek namelijk een reisgeno(o)t(e) voor de hele maand september naar Alaska.

Hey Eric,

Ik kan helaas niet in september… En juni, juli en augustus zijn de mooiste maanden in Alaska… De zalm gaat stroominwaarts zwemmen, de kans om dan een vissende beer te zien is erg groot, tevens orca’s en walvissen zijn dan makkelijker te spotten!! Dus als je je nog bedenkt, laat het me dan weten! Succes met zoeken naar een reisgenoot en ik weet hoe moeilijk dat is voor deze bestemming!!! Snap er alleen niets van dat Alaska en Canada geen mensen trekt!

Groetjes Janet

Ik wil, ik wil, ik wil!!

heel graag alleen is het niet de juiste moment :frowning: Heb in 2007 de Oostkant van Canada gedaan en wil zeker nog terug voor het westen en alaska.

Alleen zit dat er dit jaar voor mij niet in owv verbouwingen :frowning:

als je dus volgend jaar had gegaan was ik zeker kandidaat.

Geniet ervan zou ik zeggen en je mag me je reisverslag altijd doorsturen, ik ben zeker geïnteresseerd.

Hoi Janet,
Ik ga ook naar de west kust van canada van ongeveer 8 juni tot 21 juli dus in dezelfde periode.
Ik denk erover om in Vancouver te beginnen, en ook om zo’n mooie treinreis te maken naar de rocky mountains! Misschien kunnen we wel een stukje samen doen!
Ik ben 34 jaar.
gr Ester

Hoi Janet en Esther,
Klinkt erg goed, Canada en Alaska, ik wil misschien wel mee! Ik had zelf ook al vage plannen om deze zomer naar Canada te gaan, en ook nog eens in dezelfde periode, dus dat komt goed uit. Ik ben een groot fan van wandelen (met tentje de natuur in, of gewoon mooie dagwandelingen), jullie ook? Verder ben ik 26 en gek op ruige natuur en reizen (ik heb in 2007 een jaar door Australie gereisd). Ik woon in Amsterdam.

Groetjes, Enna

Hey Ester en Enna…
Ik heb jullie beiden een bericht gestuurd! Ik zou het dan ook erg leuk vinden om onze ideeen uit te wisselen! Want juni lijkt nog zo ver weg…maar het is er zo!!!

Hopelijk tot mails:hihi:
Groetjes Janet

Hoi!

Ik ga waarschijnlijk (als alles doorgaat) in mei / juni naar canada! Ik ga dan eerst een stage lopen van 14 weken en daarna wil ik van oost naar west reizen en van alles zien! En alaska lijkt mij ook super mooi! Dus mijn stage is in september klaar, misschien kunnen we wel een deel samen doen eric? Ik hoor van je!

Groetjes sandra!