Hallo,
Ik ben op zoek naar een avontuurlijke reisgenote die samen met mij Alaska wil verkennen, ik heb nog geen plannen…die kunnen we samen maken.
Als dit je aanspreek een reis door het prachtige wilde landschap van Alaska stuur me dan een berichtje.
Groetjes Mariska.
Hoi hoi Mariska,
Ik ben 27 jarige jongen van Hasselt Belgie… Ben deze zomer in Canada geweest en zou graag volgend jaar Anchorage-Vancouver doen in de zomer maanden helaas kan ik Max. 6 weken weg blijven van mij werk… Moest dit je interesseren mag je me contacteren
groetjes Sammy
Hallo Sammy,
Ik ben op zoek naar een vrouwelijke reisgenoot…
Maar bedankt voor het aanbod!
Gr. Mariska
Hoi Mariska
Ik weet niet of je in middels al een reisgenote hebt gevonden maar je berichtje sprak me erg aan. Zelf wil ik erg graag door Noord-Amerika reizen en zou dit leuk vinden om samen te doen. Ik zou voor minstens 3 maanden willen reizen.
Alaska lijkt mij prachtig om te zien maar ik zou ook graag door een deel van canada rondtrekken.
Ik hoor graag van je ,
Groetjes Amy
Ik wou even laten weten aan geïnteresseerde dat ik een reisgenote gevonden heb en dat we volgend jaar samen naar Canada en Alaska gaan!
Voor de mensen die gereageerd hebben op mijn oproep: ik wens jullie veel succes bij het vinden van een reisgenootje, hopelijk hebben jullie net zoveel succes als ik.
Groetjes Mariska