Reisgenoot gezocht Alaska (&Yukon)

Heey!

Ik zal me even voorstellen:
Ik ben sinitta 18 jaar en wil deze zomer gaan backpacken in Alaska (en Yukon)

Het idee is om yukon en alaska te verkennen per auto, trein of ferry of een combinatie hiervan.
De ene dag in een tent de andere dag een hostel, de dag komt zoals het komt.

Deze plaatsen wil ik sowieso bezocht hebben: Anchorage, Fairbanks & Denali

Het plan is rond july/augustus 2010 te vertrekken voor 3 a 4 weken.
Het lijkt me leuk om dit met iemand samen te doen!
Ik sta open voor aanpassingen en/of ideeën.

Dus als je interesse hebt, of nog andere onmisbare plaatsen rond alaska weet, laat dan even een berichtje achter.

gr.
Sinitta

Hoii,

Ik zal mezelf ook even voorstellen, ik ben Esmee en ik ben 21 jaar.
Ik heb zelf ook al een tijdje de droom om die kant een keer op te gaan, in ieder geval Alaska. Ik ben van plan om eind Juli / begin Augustus die kant op te gaan om te gaan rondreizen daar, maar dan wel op een zo low-budget mogelijke manier. Hostels en tentjes en dergelijke.
De natuur daar trekt me vooral heel erg en ik zou ook graag naar Juneau, Anchorage en Denali NP willen.
Heb je al plannen gemaakt of tips ?
Groeten,
Esmee

Hey hey

Ik ben Geert 19 jaar uit Eindhoven.

Ook ik wil graag Alaska gaan verkennen.
Ben 3 jaar terug al met mijn ouders in Canada geweest ( nagenoeg heel de westkust) maar dus niet in Alaska.

Ben van plan om er in de volle natuur rond te trekken en dus weinig in de bewoonde wereld te komen.
Ook wil ik er een tijdje proberen te werken en dan zeg maar zo te zien hoelang ik daar kan zijn.
Echt even een tijdje weg uit Nederland dus…

Uit jullie berichten begrijp ik dat jullie het niet zo ‘‘bont’’ willen maken maar misschien is het leuk om tegen die tijd een keer te meeten in the last frontier! :slight_smile:

Groeten Geert!

Heey!